کتاب آرزوی تو دستور توست

کتاب آرزوی تو دستور توست

توضیحات کوتاه

تومان190.000

سلامت فیزیکی
تحویل سریع
ارسال با پست و پیک
ضمانت اصل بودن کالا

معرفی کتاب: کتاب آرزوی تو دستور توست

کتاب تمرینات آرزوی تو دستور توست، دقیقا با این هدف طراحی و نوشته شده است. شما آنقدر تمرین و کار عملی دارید که اگر با جدیت خود را وارد چرخه انجام مکتوب آنها کنید بعد از اتمام تمرینات و کارهای عملی کتاب، شما به فردی دیگر تبدیل خواهید شد. من این تجربه را داشتم.

تمرینات به قدری جالب بود من در زمان ترجمه تعداد زیادی از انها را انجام دادم و واقعا شگفت زده شدم. دوستان من، لطفا این کتاب تمرین را سریعا سفارش دهید و ۹۰ روز خود را با تمرینات آن به بیادماندنی ترین روزهای زندگیتان تبدیل کنید. کافی است روزی ۱ ساعت وقت بگذارید.

بعد از ۹۰ روز یا کمتر شما در جنبه های مختلف شرایط زندگی خود تغییرات را شاهد خواهید بود. کافی است جدی و قدرتمندانه کارهای عملی آن را مکتوب انجام دهید برای همیشه با ضعف، ترس، احساس ناتوانی خداحافظی می کنید و قدرت و لذت و شادی و رضایت رنگ و بوی زندگی شما را دگرگون می کند. در همان هفته اول کم کم اطرافیان شما متوجه تغییرات می شوند.

خیلی زود شما با ارتعاش ثروت و قدرت عجین می شوید و با گذشته خود خداحافظی میکنید. این ها تنها بخشی از تضمین های کوین ترودو برای نتایج تمرینات این کتاب ارزنده است. امیدوارم همانطور که این کتاب توانست زندگی و حال من را دگرگون کند، شما نیز از نتایج تغییرات آن بهره ببرید.

در زمانی که سمینار آرزوی تو دستور توست به صورت مخفیانه در جایی نامشخص در نزدیکی کوه های آلپ برگزار شد؛ افراد دعوت شده به آن سمینار که از کشور های مختلف به این سمینار آمده بودند؛ یک کتاب تمرین و راهنما دریافت کردند. این کتاب برای آن طراحی شده بود که شرکت کنندگان بعد از سمینار و در ماه های بعد بتوانند با انجام تمرینات شگفت انگیز طراحی شده توسط کوین ترودو فرمول های موفقیت و تکنیک های خارق العاده آن را در خود به یک عادت تبدیل کنند.

همه ما می دانیم که دوره ها و سمینارها بسیار تاثیر گذار است. منتهی اگر به تصمیم و اقدام و عمل و تکرار تبدیل نشود، پس از مدتی اثرات آن را ذهن نادیده گرفته و به شرایط قبل باز می گردد. این اتفاقی است که حتما شما هم بارها تجربه کردید. شما در یک سمینار انگیزشی بسیار گران قیمت شرکت میکند. سخنران در شما هیجان و شوق فراوان به وجود می آورد. انگیزه شما بالا میرود. تصمیم های جدید می گیرید.

اما متاسفانه یک روز یا شاید یک یا چند هفته بعد همه چیز را فراموش میکنید. حتی تکنیک های طلایی استاد را فراموش می کنید. تنها راه گریز از این تله ذهنی و برگشت به حالت قبل دو چیز است:

۱- فایلهای صوتی و یا تصویری سمینار و یا دوره را (اگر به شما داده شده باشند) بارها و بارها گوش کنید و اشتیاق و انگیزش را در خودتان به تصمیم و اقدام و عمل تبدیل کنید.

۲- تمرین هایی در دوره و سمینار ارائه شده باشد تا شما مدت ها با موضوعات و تکنیک های ارائه شده در چالش ذهنی باشید.

برای خرید این کتاب تعلل نکنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب آرزوی تو دستور توست”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *