کتاب تاج گذاری آگاهی

کتاب تاج گذاری آگاهی

توضیحات کوتاه
تاجگذاری آگاهی، به تشریح 14 گام پاکسازی مورانو میپردازد. احتمالا شما نیز تصور میکنید هواپونوپونو همان 4 گامی است که جوویتالی معرفی کرده است. در کتاب تاجگذاری اگاهی هم روش باستانی بومیان هاوایی برای پاکسازی ذهنی را می آموزید.

تومان160.000

سلامت فیزیکی
تحویل سریع
ارسال با پست و پیک
ضمانت اصل بودن کالا

معرفی کتاب: کتاب تاج گذاری آگاهی

این کتاب, هواپونوپونوی اصلی و باستانی مورنا، استادِ دکتر هیولن و در نتیجه استادِ جو ویتالی را آموزش داده است. هرچند با برخی مطالب مطرح شده در کتاب چالش داشتم اما کاربردی و موثر بودن تکنیک‌ها باعث شد کار ترجمه را جدی بگیرم.

واقعیت کتاب تاج گذاری آگاهی (پاکسازی هوپونوپونو)

همچنین این واقعیت که دکتر هیولن روش خلاصه شده 4 یا 5 کلمه ای هواپونوپونو (متاسفم، لطفاً مرا ببخش، متشکرم، دوستت دارم) را به جهانیان عرضه کرد. بدون اشاره به منبع و اصول 14 گام اصلی استاد خود، موجب شد تصمیم بگیرم «میراث اصلی مورنا» را برای اولین بار به دست فارسی زبانان برسانم. بسیاری از مفاهیم در این کتاب، انتزاعی و شاید غیر قابل درک و گاه پیچیده به نظر برسند که به نظر بنده می‌توان ازآنها تصویری کلی گرفت و عبور کرد. این کتاب بهترین مرجع پاکسازی ذهن بوده و تکنیک ها بسیــار ساده و کاربردی است.

چرا کتاب تاج گذاری آگاهی (14 گام پاکسازی هوپونوپونو) باید بخوانید؟

هیچ بایدی وجود ندارد مگر اینکه تجربه اتفاقات تکراری تلخ و نیاز پاکسازی گذشته را احساس کرده باشید بی درنک شروع به خواندن این کتاب میکنید. 

درباره مترجم

من محمود جولایی هستم روانشناس و مدرس دوره های موفقیت و رشد فردی. از نگاه من جاده ی انسان را به سمت سعادت نمیبرد الا عبور از گذشته بخشش و پاکسازی. این کتاب به جرات یکی از بهترین کتاب های روانشناسی در حال حاضر هست که خواندن آن را به شما پیشنهاد می دهم. 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب تاج گذاری آگاهی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *