کتاب باشگاه 5 صبحی ها

کتاب باشگاه 5 صبحی ها

توضیحات کوتاه

در کتاب باشگاه 5 صبحی ها نوشته رابین شارما یاد خواهیم گرفت تا میزان بهره وری از زندگی را افزایش دهیم تا موفقیت های خارق العاده ای را کسب کنیم. کتاب باشگاه 5 صبحی ها، سبک زندگی پرتلاش و با انگیزه و هدفمندی به شما هدیه خواهد کرد.

قیمت اصلی تومان290.000 بود.قیمت فعلی تومان194.300 است.

سلامت فیزیکی
تحویل سریع
ارسال با پست و پیک
ضمانت اصل بودن کالا

معرفی کتاب: کتاب باشگاه 5 صبحی ها

باور نکردنی… الهام بخش… متحول کننده… اینها تنها تعدادی از صفاتی هستند که هنگام توصیف کتاب پرفروش رابین شارما، یعنی کتاب باشگاه 5 صبحی ها، به ذهن خطور می کند. این کتاب یک ابزار قدرتمند برای کسی است که قصد دارد زندگی خود را تغییر دهد. برای کسی که بخواهد مسیری برای موفقیتش، چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه ای، پیدا کند.

رویکرد داستان سرایی همراه با درایت فوق العاده و توصیه های عملی رابین شارما در کتاب باشگاه 5 صبحی ها از جمله دلایلی هستند که موجب شده است خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد دهیم. در حقیقت خواندن این کتاب برای هر کسی که آماده است تا پتانسیل هایش را به حداکثر برساند، ضروری است. مفهوم بیدار شدن در ساعت 5 صبح و رعایت یک روتین صبحگاهی ممکن است در ابتدا دلهره آور به نظر برسد. اما نویسنده به طرز ماهرانه ای آن را تجزیه و تحلیل کرده و حقایق علمی پنهان در پس پرده این روتین را توضیح داده است. در واقع، نویسنده دلایل قابل قبولی ارائه داده است که شما را قانع می کند تا این روتین را انجام دهید.

آنچه در کتاب باشگاه 5 صبحی ها می خوانیم

یکی از قابل توجه ترین جنبه های کتاب باشگاه 5 صبحی ها این است که یاد می گیریم چگونه بر خود مسلط شویم و شخصیتی رشد یافته داشته باشیم. شارما در این کتاب تاکید می کند که اختصاص زمان برای رشد شخصیت در ساعات اولیه صبح، برای دستیابی به موفقیت در همه زمینه های زندگی بسیار مهم است. او به وسیله شخصیت ‌های داستان و روایت‌ های جذاب، خوانندگان را به سفری می برد تا خودشان را کشف کنند. به آنها انگیزه می‌ دهد تا مسئولیت های زندگی شان را بر عهده بگیرند.

کتاب باشگاه 5 صبحی ها سرشار از نکات و راهکارهای عملی است و به خوانندگان کمک می کند تا یک روتین صبحگاهی موثر داشته باشند. وجه تمایز این کتاب، توانایی رابین شارما در الهام بخشیدن به خوانندگان برای پذیرش تغییر و خروج از منطقه امن شان است. او به ترس ‌های رایج و باورهای محدودکننده که مانع رشد شخصی افراد می شود، پرداخته و راهبردهایی عملی برای غلبه بر آنها ارائه کرده است.

آموزه های رابین شارما تا مدت ها پس از اتمام کتاب باشگاه 5 صبحی ها با شما خواهد ماند. به شما انگیزه می دهد تا زندگی پر از هدف و موفقی داشته باشید. بنابراین، اگر آماده هستید تا سفری را آغاز کنید که زندگی تان را تغییر دهد و پتانسیل های واقعی تان را نشانتان دهد، خواندن این کتاب را به شدت به شما توصیه می کنیم. زود از خواب بیدار شوید، دم را غنیمت بشمارید و ببینید که چطور زندگی تان در مقابل چشم هایتان تغییر می کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب باشگاه 5 صبحی ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *