کتاب جز از کل

کتاب جز از کل

توضیحات کوتاه

قیمت اصلی تومان498.000 بود.قیمت فعلی تومان333.660 است.

سلامت فیزیکی
تحویل سریع
ارسال با پست و پیک
ضمانت اصل بودن کالا

معرفی کتاب: کتاب جز از کل

اگر به دنبال یک اثر فاخر هستید تا شما را غرق در دنیای داستانش کند، بدون شک کتاب جز از کل می‌تواند همان چیزی باشد که به جستجوهایتان پایان می‌دهد. در واقع این اثر با وجود اینکه کمی از انتشارش می‌گذرد، اما به عنوان یکی از بزرگترین رمان‌های کشور استرالیا بدل شده است. مازاد بر این در همان سال ابتدایی انتشار خودش هم توانست نامزد جایزه من بوکر شود.
قلم گیرا، مفاهیم جذاب، روایت بی‌نظیر و… همگی جزو مواردی هستند که باعث شده تا بخش قابل توجهی از افراد به دنبال خرید کتاب جز از کل باشند. با این حال باید عنوان کنیم کم نیستند افرادی که اطلاعاتشان در این رابطه محدود بوده و هنوز نمی‌دانند که این اثر تا چه اندازه می‌تواند بر روی ذهن خواننده اثر بگذارد. ما می‌کوشیم تا در ادامه مرور کوتاهی بر روی آن داشته باشیم که مسلماً در فرایند تصمیم گیری به شما کمک می‌کند. لذا اگر به دنبال خرید و قیمت کتاب جز از کل هستید، حتماً ما را تا انتها همراهی فرمایید.

خرید کتاب جز از کل

کتاب جز از کل نوشته استیو تولتز است. او نخستین تجربه نویسندگیش را با این اثر آغاز کرد و در سال ۲۰۰۸ آن را معرفی کردو در همان سال، اثر او به عنوان پرفروش‌ترین کتاب استرالیا شناخته شد و توانست نامزد جوایز گوناگونی شود. تا جایی که اثر وی در طی چند سال اخیر، به بیش از ۵۰ زبان دنیا ترجمه شده است. قلم توانای این نویسنده باعث شده تا مخاطب با خط به خط و تمامی بخش‌های این اثر ارتباط بگیرد. به نحوی که می‌توان گفت تمامی صفحات آن جملات نابی دارد که می‌توانید آنها را نقل قول کنیم.<br /> البته این تمام مواردی نیست که میزان تقاضا برای خرید اینترنتی کتاب جز از کل را افزایش داده است. در واقع اثر حاضر روایتگر داستان یک پدر و پسر است که ماجراهای زندگی‌شان به صورت موازی با همدیگر پیش رفته و فراز و نشیب‌های مختلفی را پشت سر می‌گذارد. ماجراهایی که ممکن است در زندگی تمام ما به وجود بیاید. روایت بی‌نظیر اثر توسط نویسنده و البته لحن بیان منحصر به فردش باعث شده تا مخاطب بتواند به سادگی با آن ارتباط بگیرد. البته برای اینکه شما نیز چنین تجربه‌ای به دست آورید، بایستی حتماً بهترین ترجمه کتاب جز از کل را خریداری کنید.

خلاصه کتاب جز از کل

داستان کتاب جز از کل حول محور مردی به نام مارتین دین پیش می‌رود. او بعد از سفر به فرانسه با جسپر آشنا می‌شود و متوجه می‌شود که پدر وی است. حال وظیفه تربیت فرزند خود را بر روی دوشش احساس می‌کند. در مقابل جسپر هم مشتاق کنکاش در گذشته مارتین می‌باشد. در کنار آن برادر ناتنی مارتین هم نقش پررنگی در داستان ایفا می‌کند. به نحوی که تحت تاثیر یک تبهکار به مسیر خلاف کشیده شده و زندانی می‌شود. البته این تمام ماجرا نیست. او کم کم تاثیرات بیشتری را بر روی ذهن مارتین گذاشته و اتفاقات فراوانی را در داستان رقم می‌زند. اتفاقاتی که می‌تواند به سادگی افراد را مجذوب خود ساخته و باعث شود بعد از هر صفحه، مشتق مطالعه صفحه بعدی باشد. چنین فاکتوری هم باعث شده تا اغلب افراد بعد از مطالعه خلاصه کتاب داستان جز از کل ، مشتاق مطالعه تمام آن باشند.

نتیجه گیری از کتاب جز از کل

بسیاری از افراد قبل از مطالعه کتاب تمایل دارند بدانند که بعد از آن چه چیزی به دست می‌آورند. چنین فاکتوری هم در رابطه با کتاب حاضر صدق می‌کند. به همین دلیل هم بوده که بسیاری به دنبال نتیجه‌گیری از کتاب جز از کل هستند. اگر بخواهیم صادق باشیم، باید بگوییم که رمان حاضر بیشتر جنبه فلسفی داشته و می‌تواند ما را با پرسش‌های اساسی که زندگی تمام انسان‌ها را درگیر کرده، مواجه سازد. در واقع این اثر می‌خواهد به صورتی هنرمندانه ارزش‌های اساسی و مفاهیمی همچون عشق، دوستی و خانواده را به چالش کشیده و پرسش‌های اساسی را پیرامون آنها بیان کند. افزون بر این موارد اثر حاضر می‌کوشد تا یکی از اصلی‌ترین پرسش‌های زندگی انسان‌ها یعنی مرگ و تاثیر آن بر روی زندگی را کنکاش کند. چنین فاکتوری هم جذابیت اثر حاضر را افزایش داده و میزان تقاضا برای خرید کتاب جز از کل را بیشتر کرده است.

قیمت کتاب جز از کل

شکی نیست که شما هم مطالب مختلفی را پیرامون این شاهکار بی‌نظیر شنیده یا ممکن است اطرافیانتان آن را به شما توصیه کرده باشند. با این حال باید بدانید که نسخه‌های مختلفی از این اثر وجود دارد که برخی از آنها کامل نیستند. همچنین ترجمه‌های موجود هم نمی‌توانند چندان دقیق و هنرمندانه مفاهیم مورد نظر نویسنده را بیان کنند. قیمت کتاب جز از کل هم از دیگر مواردی است که بایستی در این پروسه به آن دقت داشته باشید. ما در هایپر کتاب نهایت تلاشمان را به کار گرفته‌ایم تا بهترین ترجمه از کتاب جز از کل را به کاربرانمان ارائه دهیم. افزون بر این موارد قیمت‌های مناسبی را با نسخه‌های کامل و منحصر به فرد ترکیب کرده‌ایم. لذا اگر به دنبال سفارش آنلاین کتاب جز از کل با تخفیف هستید، می‌توانید هم اکنون از طریق فروشگاه ما اقدام فرمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب جز از کل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *