کتاب جک و لوبیای سحر آمیز

کتاب جک و لوبیای سحر آمیز

توضیحات کوتاه

تومان100.000

سلامت فیزیکی
تحویل سریع
ارسال با پست و پیک
ضمانت اصل بودن کالا

معرفی کتاب: کتاب جک و لوبیای سحر آمیز

کتاب جک و لوبیای سحر را می توان یکی از جذاب ترین و البته منحصر به فردترین داستان هایی دانست که بخش قابل توجهی از جامعه ما با آن آشنایی دارند. در واقع بیشتر ما در دوران کودکی فیلم کارتون یا آثاری که بر مبنای این داستان ساخته شده است را دیده‌ایم. با این حال هنوز هم بخش زیادی از نسل گذشته و البته نسل جدید مایل به شنیدن داستان‌ جذاب آن هستند. ما در ادامه نه تنها خلاصه داستان جک و لوبیای سحرآمیز را خدمت شما عزیزان قرار داده‌ایم؛ بلکه سعی می‌کنیم تا نقدی هم بر روی آن داشته باشیم. لذا اگر به دنبال خرید آنلاین کتاب جک و لوبیای سحرآمیز با تخفیف هستید، حتماً ما را تا انتها همراهی فرمایید.

خرید داستان جک و لوبیای سحر آمیز

یکی از جذاب‌ترین فاکتورهایی که باعث محبوبیت این اثر شده، ماهیت و درون مایه منحصر به فرد آن است که افراد را به دوران کودکی باز می‌گرداند. یعنی زمانی که تمام چیزهای اطراف مان جادویی به نظر می‌رسید و هر چیزی ممکن بود. این موضوع به سادگی از خلاصه داستان جک و لوبیای سحر آمیز هم یافت می‌شود. در خلاصه داستان این اثر آمده که جک با خرید چند لوبیا از یک دوره گرد، می‌خواهد به آرزوهایش برسد. بعد از کاشت یکی از لوبیاها بلافاصله رشد کرده و به درخت تنومندی تبدیل می شود که بالای ابرها می‌رسد. جک از آن بالا رفته و متوجه می‌شود که وارد جهانی تازه شده است. جهانی که پر از اسرار و البته طلا است. همین عامل هم سرآغاز ماجراها و اتفاقات مختلفی خواهد بود که خواننده را محو خود کرده و آن را وارد جهان دیگری می‌سازد. چنین فاکتوری هم باعث شده تا بخش قابل توجهی از والدین امروزی به دنبال خرید کتاب جک و لوبیای سحرآمیز باشند.

نقد داستان جک و لوبیای سحرآمیز

تقریبا تمام داستان‌هایی که ما با آنها بزرگ شده‌ایم، به مرور زمان ایراداتی از آنها در ذهن ما خودنمایی کرده است. همین عامل هم سبب شده تا نقدهای مختلفی بدان‌ها وارد شود. این موضوع در رابطه با اثر حاضر هم صدق می‌کند. نقد داستان جک و لوبیا سحرآمیز جزو مواردی است که بر روی خرید افراد اثر می‌گذارد. در این رابطه باید عنوان کنیم که بیشترین نقدی که در رابطه با این اثر وجود دارد، در رابطه با نسخه‌های مختلف آن است. در واقع نخستین نسخه چاپ شده این اثر مربوط به سال ۱۸۹۰ میلادی باز می‌گردد. البته به نظر می‌رسد که اصل داستان بسیار قدیمی‌تر باشد. با این حال از آن زمان تاکنون نویسندگان دیگری این داستان را به شیوه‌های مختلف روایت کرده‌اند. همین عامل هم باعث تناقضات مختلف در آن شده است. با این حال ماهیت داستان در اغلب موارد یکسان بوده و شخصیت‌های آن تغییر نکرده‌اند. چنین عاملی سبب شده تاکنون همواره نسل‌های جدید به دنبال سفارش کتاب جک و لوبیای سحرآمیز باشند.

قیمت کتاب جک و لوبیای سحر آمیز

جذابیت اثر حاضر باعث شده تا همواره تقاضای فراوانی برای خرید آنلاین کتاب جک و لوبیای سحرآمیز باشند. اما همان طور اشاره کردیم، نسخه‌های مختلفی از آن وجود دارد که این عامل هم بر روی خروجی اثرگذار خواهد بود. افزون بر این موارد بسیاری از متقاضیان به قیمت کتاب جک و لوبیای سحرآمیز هم توجه فراوانی دارند. ما در فروشگاه هایپر کتاب سعی کرده‌ایم تا بهترین نسخه از این کتاب را با قیمت‌های ایده‌آل در اختیار کاربران خود قرار دهیم. لذا اگر به دنبال یک اثر نوستالژی و بی‌نظیر هستید، می‌توانید هم اکنون آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب جک و لوبیای سحر آمیز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *