کتاب حرمسرای قذافی

کتاب حرمسرای قذافی

توضیحات کوتاه

قیمت اصلی تومان280.000 بود.قیمت فعلی تومان187.600 است.

سلامت فیزیکی
تحویل سریع
ارسال با پست و پیک
ضمانت اصل بودن کالا

زمان باقی مانده تا پایان سوپر تخفیف ما

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

معرفی کتاب: کتاب حرمسرای قذافی

زندگی دیکتاتورها همواره مملو از داستان ها و اتفاقات مختلفی بوده که انسان را تحت تاثیر قرار داده است . معمر قذافی، حاکم لیبی هم یکی از آن است که داستان حرمسرای او همچون یک بمب در جهان صدا کرد. کتاب حرمسرای قذافی همان اثر فاخری است که توانست این موضوع را برای جهانیان بیان کرده و جلوه ای دیگر از این جلوه بیمارگونه حاکم لیبی را برای افراد مشخص سازد. در واقع روایات تکان دهنده و البته ماهیت منحصر به فرد این اثر باعث شده تا در طی چند سال اخیر ، افراد زیادی به دنبال سفارش آنلاین کتاب حرمسرای قذافی باشند. ما در ادامه می کوشیم تا مرور کاملا واضحی بر روی آن داشته و تمام جنبه هایش را خدمت شما بیان کنیم. لذا اگر شما هم در پی یک زندگینامه جذاب هستید، حتما ما را همراهی کنید.

خرید کتاب حرمسرای قذافی

معمر قذافی را می توان یکی از خونخوارترین دیکتاتورهای لیبی دانست که جنایات بسیاری را مرتکب شد. اما کمتر کسی از ماجرا های پشت پرده او اطلاع داشت. کتاب حرمسرای قذافی اثری است که از زبان یک دختر 15 ساله به نام ثریا بیان می شود. او دختری زیبا رو بود که آرزوی تحصیل در رشته پزشکی را داشت. اما در بازدیدی که معمر قذافی از مدرسه آنان داشت ، مورد توجه او قرار گرفت و زندگی اش برای همیشه تغییر کرد. محافظان قذافی او را در زیر زمین کاخ این دیکتاتور زندانی کرده و او بارها مورد تجاوز و سوء استفاده های جنسی این دیکتاتور قرار گرفت. البته چیزی که باعث تقاضای فراوان جهت خرید کتاب حرمسرای قذافی شده ، تنها روایت زندگی او نیست. بلکه در کتاب داستان زندگی دختران و پسران دیگری هم بیان می شود که در آن حرمسرا توسط قذافی مورد آزار و اذیت جنسی قرار می گرفتند. همین عامل باعث می شود تا این اثر یک مستند و مدرک تاریخی معتبر باشد.

دلایل محبوبیت کتاب حرمسرای قذافی

کتاب حرمسرای قذافی بعد از انتشار خود توانست به سرعت مورد توجه و محبوبیت مردم جهان قرار گیرد. وجود روایات تکان دهنده اما واقعی، دقت بیان، ماجرا های نشنیده فراوان، داستان های مختلف و… از جمله مهمترین مواردی است که باعث می شود تا این اثر بیش از پیش مورد توجه جهانیان قرار گیرد. در واقع کتاب حاضر روایتگر زندگی دختری جوان است که در سن 15 سالگی توسط محافظان قذافی و به دستور او ربوده شد. او در سال های زندگی خود در کاخ این دیکتاتور، داستان ها و ماجرا های مختلفی را مشاهده کرد که همگی آنها برای مخاطبان جذابیت فراوانی داشته و البته از لحاظ تاریخی هم یک سند محکم به شمار می آیند.

قیمت کتاب حرمسرای قذافی

جذابیت اثر حاضر باعث شده تا نسخه های متعددی از آن در کشور ما چاپ شد. با این وجود برخی از آن ها سانسور های گوناگونی را انجام داده اند که از ارزش اثر کم می کند. از طرفی قیمت برخی از آنان بیش از اندازه غیر منطقی به نظر می رسد . ما در هایپر کتاب سعی کرده ایم تا قیمت کتاب حرمسرای قذافی را در محدوده مناسبی قرار داده و نسخه بدون سانسور را هم عرضه کنیم. لذا اگر به دنبال سفارش آنلاین کتاب حرمسرای قذافی با تخفیف هستید، می توانید هم اکنون آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب حرمسرای قذافی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *