کتاب خواجه تاجدار

کتاب خواجه تاجدار

توضیحات کوتاه

قیمت اصلی تومان880.000 بود.قیمت فعلی تومان589.600 است.

سلامت فیزیکی
تحویل سریع
ارسال با پست و پیک
ضمانت اصل بودن کالا

معرفی کتاب: کتاب خواجه تاجدار

تاریخ ایران سراسر پر از حکایت ها و داستان های مختلفی است که انسان را در خود فرو می برد. این حکایت ها زمانی جذاب می شود که حول محور یک شخصیت تاریخی برجسته باشد. کتاب خواجه تاجدار همان اثری است که می تواند این نیاز شما را برطرف کند. در واقع این کتاب روایتگر زندگی آقا محمد خان قاجار ، بنیان گذار سلسله قاجاریان است که فراز و نشیب های مختلفی را در زندگی تجربه می کند. اثر حاضر توانسته به خوبی کاربر را با این فراز و نشیب ها همراه کند. چنین عاملی هم میزان تقاضا را برای خرید کتاب خواجه تاجدار افزایش داده است. با این حال اکثریت افراد در این رابطه آگاهی کافی ندارند. ما در ادامه می کوشیم تا مرور کاملی بر روی آن داشته باشیم. لذا اگر به دنبال خرید یا اطلاع از قیمت کتاب خواجه تاجدار هستید، حتما ما را همراهی کنید.

خرید کتاب خواجه تاجدار

اثر حاضر یکی از بهترین آثار مترجم برجسته کشورمان یعنی آقای ذبیح الله منصوری است که نوشته هایش به شدت در میان طرفداران ادبیات ایرانی محبوب است. البته همان گونه که در پیشگفتار این اثر آمده ، نویسنده اصلی کتاب شخصی فرانسوی به نام ژان گور است. البته بسیاری بر این باورند که کتاب حاضر نتیجه تخیلات و زحمات آقای منصوری است. با این وجود هرچه که باشد، اثر حاضر توانسته در اوج هنرمندی، زندگی آقا محمد خان قاجار را روایت کند. در واقع این اثر جزئیات کاملی از زندگی این مرد را در خود داشته و می تواند به سادگی مخاطب را با خود همراه کند. همین فاکتور هم به عاملی تبدیل شده تا در طی چند دهه اخیر، افراد زیادی به دنبال سفارش آنلاین کتاب خواجه تاجدار باشند.

دلایل محبوبیت کتاب خواجه تاجدار

با وجود اینکه چند دهه از نخستین چاپ کتاب خواجه تاجدار می گذرد اما هنوز هم از محبوبیت آن میان مردم کاسته نشده است. در واقع این اثر روایتگر داستانی از زندگی بنیانگذار سلسله قاجاریه است که از زمان مرگ نادر شاه افشار تا مرگ آقا محمد خان قاجار را روایت می کند. داستان، حکایت ها و سرگذشت های تاریخی مختلفی را در خود دارد که به شیوه ای هنرمندانه روایت شده و می تواند به شکلی ساده مخاطب را به خود جلب کند. از طرفی دیگر، وقایع تاریخی آن دوره جزو مهمترین اتفاقاتی است که باعث شده تا این اثر بیش از پیش برای مخاطب نسل امروزی جذابیت داشته باشد. به همین دلیل است که محبوبیت کتاب خواجه تاجدار روز به روز بیشتر می شود.

قیمت کتاب خواجه تاجدار

در طی سال های گذشته، نسخه های متنوعی از این اثر ارائه شده که هر کدام به نحوی ادعای بهترین بودن را دارند. اما به رغم این ادعا، گروهی از نسخه ها عملا دارای حذفیات بوده یا به اندازه کافی روان نیست. همچنین برخی از عرضه کنندگان، آن را با قیمت های غیر معقول ارائه می دهند. این موضوع همان چیزی است که ما در هایپر کتاب به خوبی رفع کرده ایم. ما قیمت کتاب خواجه تاجدار را در ایده آل ترین رنج ممکن قرار داده ایم. مازاد بر این نسخه های اصلی و کامل را به مخاطبان خود ارائه می کنیم. ترکیب کلی این موارد باعث شده تا صدر انتخاب متقاضیان خرید کتاب خواجه تاجدار قرار بگیریم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب خواجه تاجدار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *