کتاب داستان دو شهر

کتاب داستان دو شهر

توضیحات کوتاه

قیمت اصلی تومان220.000 بود.قیمت فعلی تومان147.400 است.

سلامت فیزیکی
تحویل سریع
ارسال با پست و پیک
ضمانت اصل بودن کالا

معرفی کتاب: کتاب داستان دو شهر

اگر در رابطه با آثار فاخر جهان تحقیق کرده باشید، به احتمال زیاد نام کتاب داستان دو شهر به گوشتان خورده است. این اثر را می‌توان دومین کتاب پرفروش تک جلدی در جهان دانست که تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. همین عامل هم سبب شده تا به عنوان پرفروش‌ترین کتاب تک جلدی انگلیسی زبان در جهان شناخته شود.
از طرفی دیگر حضور چارلز دیکنز به عنوان نویسنده این اثر باعث شده تا بیش از پیش مورد توجه عموم قرار گرفته و افراد زیادی در پی خرید کتاب داستان دو شهر باشند. البته در این میان نباید از داستان منحصر به فرد و بی‌نظیر آن غافل شد. چرا که به سادگی شما را مجذوب خود خواهد کرد. ما در ادامه می‌کوشیم تا مرور کامل‌تری بر روی این اثر داشته و تمام جنبه‌هایش را خدمت شما عزیزان شرح دهیم.
شکی نیست که این عامل می‌تواند تاثیر مستقیمی بر روی تصمیم گیری‌های شما داشته و فرایند خرید را ساده‌تر سازد. لذا اگر به دنبال اطلاعات بیشتر یا قیمت کتاب داستان دو شهر هستید، حتماً ما را تا انتها همراهی فرمایید.

خرید کتاب داستان دو شهر

کتاب داستان دو شهر اثری منحصر به فرد از نویسنده معروف اروپا است که در اواخر عمر او به چاپ رسید. سبک منحصر به فرد داستان و البته گیرایی خاص آن باعث شد که از همان ابتدا مورد توجه جهانیان قرار بگیرد. داستان این اثر حول محور اتفاقات و اشخاص گوناگونی پیش می‌رود که در دو شهر لندن و پاریس هستند.
ماجرا هم در قبل و طول انقلاب فرانسه رخ می‌دهد. وجود ماجراهای گوناگون، ارتباط تنگاتنگ آنها با همدیگر و البته قلم گیرای نویسنده باعث شده تا اثر حاضر به عنوان یکی از فاخرترین رمان‌ها در ادبیات انگلیسی شناخته شود.
مازاد بر این کتاب حاضر نثر خاصی دارد که باعث شده تا برای خواننده متمایز بوده و تمایل فراوانی به مطالعه آن داشته باشد. البته این مزیت تنها در صورتی شامل حال شما خواهد شد که بهترین ترجمه کتاب داستان دو شهر را خریداری نمایید.

خلاصه کتاب داستان دو شهر

خلاصه یک اثر جزو مهمترین مواردی است که می‌تواند در فرایند خرید و تصمیمگیری‌های شما نقش داشته باشد. این عامل در رابطه با خلاصه کتاب داستان دو شهر هم صدق خواهد کرد. به صورت کلی باید عنوان کنیم که این اثر داستان‌ها و ماجراهای چند نفر متفاوت را بیان می‌کند. اما شاخص‌ترین آنها چارلز دارنه و سیدنی کارتن هستند.
دارنه یک اشرافی زاده فرانسوی است که ضمن رفتار خوب و منش بزرگش، اما قربانی انقلاب فرانسه می‌شود. اما سیدنی کارتن، کشاورززاده ای است که در حال یادگیری تعالیم اشرافی‌گری می‌باشد. او رنج و مشقت فراوانی را تحمل کرده است. با این حال او می‌کوشد تا با ابراز علاقه و عشق به همسر دارنه، زخم‌های خود را التیام ببخشد.
اتفاقات و ماجراهایی که میان آنها و البته افراد دیگر رخ می‌دهد، به خوبی می‌تواند بیانگر شرایط اجتماعی حاکم بر آن دوره تاریخی باشد که چارلز دیکنز در اوج هنرمندی آن را به رشته تحریر درآورده است. چنین فاکتوری هم افراد بیشتری را مایل به خرید اینترنتی کتاب داستان دو شهر کرده است.

نقد کتاب داستان دو شهر

با توجه به دو قرنی که از انتشار این اثر گذشته، نقدهای مختلفی پیرامون آن بیان شده است. با این حال عموماً نقد کتاب داستان دو شهر مثبت و سازنده است. بیشتر خوانندگان بر این باورند که کتاب حاضر می‌تواند به خوبی هرچه تمام‌تر شرایط اجتماعی موجود در آن دوره را بیان کرده و همسو با آن تقابل عشق و نفرت را نشان دهد.
مازاد بر این کتاب قادر است مفاهیم شورش و البته ذات آدمی را به شیوه مناسب و دقیق برای مخاطب خود بازگو کند. با این حال برخی بر این باورند که داستان دو شهر، تحت تاثیر افسردگی‌های نویسنده در اواخر عمر او بوده است. چرا که آنها عنوان می‌کنند داستان تراژدی‌های مختلفی داشته و سبک قلم هم می‌تواند خبر از اندوه دوران آخر عمر دیکنز بدهد.
البته بسیاری از منتقدان هم این فرضیه را رد کرده و بر این باورند که دیکنز در اواخر عمر خود افسرده نبود؛ بلکه ناراحتی‌های او به دوران جوانی‌اش باز می‌گردد که شغل‌های متعددی را امتحان کرده بود.

قیمت کتاب داستان دو شهر

جذابیت‌ها و البته نقاط قوت اثر حاضر باعث شده تا در طی این سال‌ها، نسخه های متعددی از آن چاپ شود. اما باید عنوان کنیم که هر ترجمه‌ای نمی‌تواند به خوبی قلم شیوا و رسای چارلز دیکنز را به مخاطب انتقال دهد. همین عامل هم سبب شده تا یافتن بهترین ترجمه کتاب داستان دو شهر اهمیت بالایی داشته باشد.
در کنار آن وجود نسخه‌های جلدی متفاوت و گاهاً کیفیت‌های پایین با حذفیات گوناگون، مخاطبان را سردرگم می‌کنند. قیمت‌های متفاوت هم مزید بر علت شده است. ما در گروه هایپر کتاب سعی کرده‌ایم تا قیمت کتاب داستان دو شهر را در بهترین محدوده ممکن قرار دهیم. افزون برای موارد بهترین کیفیت چاپ را با مناسب‌ترین و ایده‌آل‌ترین ترجمه ممکن خدمت کاربرانمان عرضه می‌کنیم. لذا اگر به دنبال خرید اینترنتی کتاب داستان دو شهر با تخفیف هستید، می‌توانید هم اکنون آن را از فروشگاه ما تهیه فرمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان دو شهر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *