کتاب در باب حکمت زندگی

کتاب در باب حکمت زندگی

توضیحات کوتاه

قیمت اصلی تومان110.000 بود.قیمت فعلی تومان73.700 است.

سلامت فیزیکی
تحویل سریع
ارسال با پست و پیک
ضمانت اصل بودن کالا

زمان باقی مانده تا پایان سوپر تخفیف ما

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

معرفی کتاب: کتاب در باب حکمت زندگی

موضوعات فلسفی مختلفی وجود دارد که می‌تواند شما را به سمت خود جلب سازد. اما متاسفانه بیشتر افراد به دلیل پیچیدگی زیاد، به مطالعه آثار فلسفی تمایلی نشان نمی‌دهند. کتاب در باب حکمت زندگی یکی از بهترین و البته ایده‌آل‌ترین آثار فلسفی به شمار می‌آید که نثر روانی داشته و می‌تواند به سادگی شما را با مفاهیم مختلف این حوزه آشنا کند. در واقع شیوایی این اثر و البته محتوای منحصر به فردی که در خود دارد،، باعث شده تا بخش قابل توجهی از افراد به دنبال خرید کتاب در باب حکمت زندگی باشند. ما در ادامه می‌کوشیم تا مرور دقیق‌تری بر روی این اثر داشته و جنبه‌های مختلفش را برای شما عزیزان بیان کنیم. شکی نیست که این عامل می‌تواند دیدگاه شما را شفاف‌تر ساخته و در فرایند خرید به شما کمک کند. لذا اگر تمایل دارید تا شناختتان از این اثر منحصر به فرد را افزایش دهید، حتماً ما را تا انتها همراهی کنید.

خرید کتاب در باب حکمت زندگی

کتاب در باب حکمت زندگی در واقع اثری با ۶ فصل، نوشته آرت شوپنهاور ، فیلسوف بزرگ اروپا است. او در این اثر سعی کرده تا به صورت کلی، مفاهیم منحصر به فردی از دیدگاه خود در رابطه با ارزش حیات و توانایی‌های آن را بیان کند. البته او در خلاصه کتاب در باب حکمت زندگی و پیشگفتار آن، سعی کرده تا ماهیت اصلی این اثر را شرح دهد. با این حال هر یک از فصل‌های این کتاب موضوع مشخصی را مورد بررسی قرار می‌دهد که هر کدام در ترکیب با دیگری، می‌تواند به تغییر زیربنایی دیدگاهتان کمک کند. او بر این باور است که تلاش‌های ما در زندگی نه از روی هدفداری، طمع یا موارد مشابه است؛ بلکه او نوعی نیروی وجودی به نام تمایل به زندگی را برایمان بیان می‌کند که از نظر او عامل اصلی تمام‌ تلاش‌های ما برای رسیدن به کمال خود می‌باشد. به همین جهت است که ما به ریسمان حیات چنگ انداخته و در جهت منافع خود اقدامات مختلفی را انجام می‌دهیم. او می‌کوشد تا این نیرو را بهتر تشریح کرده و مبنای سعادت زندگی را بیان کند. به نحوی که او صراحتاً بیان می‌کند که سعادت، امری درونی بوده و فارغ از شرایط یا داشته‌هایمان می‌باشد. این دیدگاه‌های منحصر به فرد در کنار جزئیات گوناگونی که او برای بهبود شرایط زندگی و البته دیدگاه افراد ارائه می‌دهد، می‌تواند به سادگی هرچه تمام ذهنیت شما نسبت به جهان را تغییر داده و سطح رضایت درونی‌تان را بیشتر کند.

جملات کتاب در باب حکمت زندگی

یکی از مهمترین فاکتورهایی که باعث افزایش تقاضا جهت خرید کتاب در باب حکمت زندگی شده، محتوای پربار و البته جملات قصار آن است. به نحوی که تعداد زیادی از جملات کتاب درباب حکمت زندگی، داخل فضای مجازی وایرال شده و مورد توجه افراد قرار گرفته است. ما در ادامه تعدادی از این جملات را خدمت شما عزیزان قرار داده ایم که می‌تواند به سادگی پر محتوا بودن و لحن منحصر به فرد این کتاب را برای شما مشخص سازد.
«بر صحنهٔ نمایش، یکی نقش امیر، دیگری نقش دیوان‌سالار و سوّمی نقش خادم یا سرباز یا فرماندهٔ لشکر و جز این‌ها را ایفا می‌کند. امّا این تفاوت‌ها فقط در ظاهر وجود دارند. واقعیت درونی و هستهٔ این نمودها نزد همهٔ آدمیان یکی است و این واقعیّت عبارتست از بازیگری بینوا در نمایشی خنده‌آور با همهٔ مصیبت‌ها و گرفتاری‌هایش.» “می‌بینم که بسیاری از مردم، سخت‌کوش چون مورچگان، از صبح تا شب در پی افزودن ثروت خویش‌اند. این‌ها چیزی فراتر از افق تنگی که ابزار رسیدن به این هدف را در بر می‌گیرد، نمی‌شناسند.”

قیمت کتاب در باب حکمت زندگی

جذابیت اثر منحصر به فرد و البته طول عمر بالایی که دارد، باعث شده تا در طی چند دهه گذشته، نسخه‌های مختلفی از آن ارائه شود که هر کدام قیمت، کیفیت و البته جزئیات خاص خود را دارد. با این حال برخی از نمونه‌ها دارای حذفیات مختلفی بوده و نمی‌تواند مفاهیم مورد نیاز نویسنده را به شما منتقل کند. از طرفی دیگر برخی از عرضه کنندگان، قیمت بالایی را برای این اثر در نظر گرفته‌اند که عملاً با عرف جامعه سازگاری ندارد. ما در گروه هایپر کتاب بهترین و با کیفیت‌ترین نسخه این اثر را خدمت مخاطبان خود ارائه داده ایم. از طرفی دیگر قیمت کتاب در باب حکمت زندگی را هم در محدوده مناسبی تعیین کرده ایم که باعث می‌شود تا برای بیشتر افراد مناسب و کارآمد باشد. از طرفی دیگر به ترجمه و نثر آن هم دقت بالایی داشته و سعی کرده‌ایم تا بهترین ترجمه کتاب در باب حکمت زندگی را به کاربران خود ارائه دهیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب در باب حکمت زندگی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *