کتاب عادات پنهان نوابغ

کتاب عادات پنهان نوابغ

توضیحات کوتاه

قیمت اصلی تومان220.000 بود.قیمت فعلی تومان147.400 است.

سلامت فیزیکی
تحویل سریع
ارسال با پست و پیک
ضمانت اصل بودن کالا

معرفی کتاب: کتاب عادات پنهان نوابغ

نبوغ را می‌توان به عنوان یکی از مهمترین دلایلی دانست که می‌تواند منجر به رشد افراد شود. با این حال دیدگاهی که در جامعه ما نسبت به نبوغ و افراد نابغه وجود دارد، تفاوت فاحشی با جنبه علمی آن دارد. همین عدم شناخت هم باعث می‌شود تا ما نتوانیم توانایی‌ها و مهارتمان را به خوبی شناسایی کرده و از آنها در مسیر رشد و موفقیت کمک بگیریم. کتاب عادات پنهان نوابغ همان اثری است که توانسته به خوبی این موضوع را زیر ذره بین نقد و بررسی خود قرار داده و ضمن آن ویژگی‌های افراد موفق و سبک رفتاری آنها را به خوبی ارزیابی کرده است. این موضوع می‌تواند تاثیر چشمگیری در دیدگاه افراد و برنامه‌ریزی‌های آنان برای اقدامات بعدی‌شان داشته باشد. ما می‌کوشیم تا در ادامه مروری بر این کتاب داشته باشیم تا بهتر دلایل محبوبیت و موفقیت آن را درک کنید.

خرید کتاب عادات پنهان نوابغ

کتاب عادات پنهان نوابغ یکی از شناخته شده‌ترین و البته بهترین نوشته‌های کریگ رایت است. او جزو پروفسورهای شناخته شده در دانشگاه ییل می‌باشد که به صورت اختصاصی بر روی مفهوم نبوغ و ماهیت آن تحقیق می‌کند. وی به مدت حدود دو دهه بر روی شخصیت‌های مطرح و نوابغ شناخته شده در جامعه ما تحقیق کرده است. نتایج این تحقیقات او بسیار جالب‌تر از آنی بود که خودش تصور می‌کرد. در واقع درک بیشتر ما از ماهیت نبوغ، تفاوت شاخصی با جنبه علمی و واقعی آن دارد.
برای مثال بیشتر افراد جامعه ما تصور می‌کنند که عدم توانایی جهت کسب نمره‌های مناسب یا موفقیت در آزمون‌های درسی و موارد مشابه می‌تواند نشان دهنده نبوغ پایین باشد. حال اینکه بخش قابل توجهی از نوابغ جامعه ما عملاً در این زمینه مشکل داشته اند. اما نحوه نگرش آنان و البته عادات دیگری که داشته‌اند، توانسته به خوبی نبوغشان را نشان داده و در زندگی باعث موفقیت آنها شود. نویسنده در این کتاب سعی کرده تا به خوبی هرچه تمام‌تر این موضوع را بیان کرده و عادات افراد نابغه را هم برای ما نشان دهد. این فاکتور می‌تواند به درک بهتر ما از نبوغ کمک کرده و نحوه واکنش ما به موقعیت‌های مختلف را تغییر دهد. ترکیب کلی این موارد در کنار همدیگر باعث شده تا میزان تقاضا برای خرید کتاب عادات پنهان نوابغ بیشتر شود.

دلایل محبوبیت کتاب عادات پنهان نوابغ

چیزی که بیش از همه باعث شده تا کتاب عادات پنهان نوابغ به لیست آثار پرفروش برسد، نوع بیان منحصر به فرد و البته ساختار جذابی است که در آن وجود دارد. در واقع کتاب حاضر صرفاً ترکیب نتایج علمی نیست؛ بلکه نویسنده بخش قابل توجهی از عمر خود را صرف تحقیق و توسعه کرده و به خوبی با ماهیت اثر در ارتباط بوده است. مازاد بر این نتایج متناسب با آن را ارزیابی کرده و حتی دوره‌های آموزشی مختلفی را هم در این زمینه پیاده کرده است. به همین جهت تسلط بسیار بالایی بر روی موضوع مورد نظر دارد. مازاد بر این او به شیوه‌ای ساده و با لحنی روان سعی کرده تا مفاهیم مورد نظر را برای مخاطب خود بیان کند. لحن زیبای او و البته بیان قدم به قدم موارد باعث شده تا کتاب حاضر بیش از پیش برای مخاطبان مناسب و ایده آل باشد.

قیمت کتاب عادات پنهان نوابغ

از آنجایی که اثر حاضر به عنوان یکی از ایده آل‌ترین کتاب‌های توسعه فردی شناخته می‌شود، لذا افراد فراوانی خواهان خرید کتاب عادت پنهان نوابغ هستند. با این حال باید عنوان کنیم که ترجمه‌ها و البته نمونه‌های ارائه شده از این کتاب آنگونه که لازم است، نتوانسته مخاطبان را راضی کند. مازاد بر این بسیاری از عرضه کنندگان ارقام بالایی را برای این کتاب در نظر گرفته‌اند. ما در گروه هایپر کتاب سعی کرده ایم تا بهترین ترجمه و نسخه چاپی این کتاب را در اختیار مخاطبان خود قرار دهیم. از طرفی دیگر قیمت کتاب عادات پنهان نوابغ را در محدوده مناسبی تعیین کرده ایم که می‌تواند به شیوه موثر فرایند انتخاب و تصمیم گیری را برایتان ساده‌تر کند. لذا اگر شما هم تمایل دارید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری به دست آورید، می‌توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب عادات پنهان نوابغ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *