کتاب عادت های اتمی

کتاب عادت های اتمی

توضیحات کوتاه

قیمت اصلی تومان210.000 بود.قیمت فعلی تومان140.700 است.

سلامت فیزیکی
تحویل سریع
ارسال با پست و پیک
ضمانت اصل بودن کالا

معرفی کتاب: کتاب عادت های اتمی

بدون شک شما هم تاکنون در یافته‌اید که عادت‌های شما مسیر زندگیتان را مشخص کرده و سطح موفقیت یا شکست‌تان را تعیین خواهند کرد. با این حال بسیاری از افراد نمی‌دانند که چگونه عادت‌های خود را تغییر داده و عادت‌های بد را از زندگی حذف کنند. کتاب عادت‌های اتمی همان اثری است که به بررسی این موضوع پرداخته و به شما کمک می‌کند تا بتوانید مسیر بهتری را در زندگی خود خلق کنید. در حقیقت اثر حاضر به صورت بالقوه به شما نشان می‌دهد که چگونه تغییر یک درصدی روزانه کمک می‌کند تا در مدت زمان اندکی به فردی کاملاً جدید تبدیل شده و شرایط زندگیتان را کاملاً تغییر دهید. مفاهیم روشن و البته دستورالعمل‌های کارآمد باعث شده تا تقاضای فراوانی برای خرید کتاب عادت‌های اتمی به وجود بیاید. ما در ادامه این بخش می‌کوشیم تا مرور واضح‌تری بر روی این کتاب منحصر به فرد داشته و دلایل برتری آن را خدمت شما عزیزان شرح دهیم.

خرید کتاب عادت های اتمی

کتاب عادت‌های اتمی ، نوشته جیمز کلیر است. او را می‌توان یکی از مطرح‌ترین مربیان موفقیت و کوچ فردی دانست که کتاب‌هایش معروفیت فراوانی در سطح جهان دارد. کتاب عادت‌های اتمی به عنوان یکی از معروف‌ترین نوشته‌های او شناخته می‌شود که به شیوه منحصر به فردی دیدگاه شما را تحت تاثیر قرار داده و می‌کوشد تا زندگیتان را وارد فاز بهتری کند. در واقع جیمز در این کتاب به خوبی نشان می‌دهد که چگونه تغییرات کوچک می‌تواند در دراز مدت نتایج خارق‌العاده‌ای را خلق کند. او بر این باور است که تمامی تغییرات و البته نتایجی که در حال حاضر به دست آورده‌ایم،
متاثر از عادت‌هایمان می‌باشد. با این حال بیشتر مردم تصور می‌کنند که قادر به تغییر عادت‌ها نبوده و نمی‌دانند که چگونه آن را در زندگی تغییر دهند. این همان چیزی است که جیمز کلیر به خوبی در این کتاب به آن پرداخته و سعی می‌کند. تا به شیوه‌ای واضح آن را بررسی کند. افزون بر این موارد، او دستورالعمل‌ها و راهکارهای گوناگون فراوانی را ارائه می‌دهد که همگی آنان در کنار همدیگر کمک می‌کنند تا شما بتوانید زندگی خارق‌العاده‌ای را داشته و فراتر از استانداردهای اطرافتان عمل کنید. این موضوع در کنار لحن جذاب و ساختار منحصر به فرد باعث شده تا کتاب حاضر به شدت مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و افراد زیادی را به سمت خرید آنلاین کتاب عادت‌های اتمی بکشاند.

خلاصه کتاب عادت های اتمی

جیمز کلیر معتقد است که عادت‌هایمان، زندگی ما را تشکیل می‌دهند. لذا اگر عادت خوبی داشته باشیم، بدون شک زندگیمان بر وفق مراد بوده و موفقیت‌های مورد نظر را به دست می‌آوریم. با این حال اگر عادات بدی را در خود نهادینه کرده باشیم، به احتمال زیاد نمی‌توانیم موفقیت دلخواهمان را کسب کنیم. با وجود اینکه بسیاری از مردم تا حد زیادی این موضوع را درک کرده‌اند، اما باید عنوان کنیم که آنان نمی‌دانند که چگونه عادت‌هایشان را تغییر داده و برای مدت زمان زیادی به عادت‌های جدید پایبند باشند. به بیان ساده‌تر بیشتر آنها برای مدت چند روز عادات جدید را دنبال کرده، ولی مجدداً به همان روال قبلی باز می‌گردند.
کتاب عادت‌های اتمی نه تنها تاثیر رفتار و عادات ما در زندگی را به شیوه مناسب بیان می‌کند؛ بلکه می‌کوشد تا با ارائه راهکارهای مناسب و دستورالعمل‌های کارآمد، به ما کمک کند تا عادات جدیدی را در زندگی خود نهادینه سازیم. این کتاب یک راهنمای جامع و کارآمد است که می‌توان برای تمام عمر آن را به کار گرفت. اثر مورد نظر سرشار از نکات منحصر به فردی است که می‌تواند شما را در جهت بهبود شرایط زندگی‌تان یاری می‌کند. به صورت کلی خلاصه کتاب عادت‌های اتمی حول محور ایجاد یک سیستم منحصر به فرد پیش می‌رود که می‌توانید بر مبنای آن هر روز یک درصد بهتر شوید. این اقدام هم به وسیله شکستن عادت‌های بد و جایگزینی آنان با عادت‌های خوب انجام می‌شود. در کنار آن به تقویت هویت و اعتماد به نفس کمک کرده و آموزش می‌دهد تا بتوانیم ایده‌های مختلفمان را عملی کنیم. ترکیب کلی این موارد محبوبیت اثر حاضر را بیشتر کرده است.

قیمت کتاب عادت های اتمی

کتاب حاضر در طی چند سال اندکی که از انتشارش گذشته، توانسته محبوبیت فراوانی را در سطح جهان به دست آورد. همین عامل هم سبب شده تا در کشور ما نسخه‌های گوناگونی از آن به چاپ برسد که متاسفانه بسیاری از آنان از لحاظ کیفیت چاپ و ترجمه در شرایط مناسبی نیستند. این مورد هم سبب می‌شود تا کاربران نتوانند تجربه مناسبی از این کتاب به دست آورند. ما در مجموعه هایپر کتاب نه تنها بهترین کیفیت صحافی و ترجمه را به مخاطبان خود ارائه می‌دهیم؛ بلکه قیمت کتاب عادت‌های اتمی را در محدوده کارآمدی تعیین کرده‌ایم که با بودجه تمامی افراد همخوانی دارد. لذا اگر شما هم به دنبال خرید آنلاین کتاب عادت‌های اتمی با تخفیف هستید، می‌توانید هم اکنون آن را از فروشگاه هایپرکتاب تهیه فرمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب عادت های اتمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *