کتاب عامه پسند

کتاب عامه پسند

توضیحات کوتاه

قیمت اصلی تومان120.000 بود.قیمت فعلی تومان80.400 است.

سلامت فیزیکی
تحویل سریع
ارسال با پست و پیک
ضمانت اصل بودن کالا

معرفی کتاب: کتاب عامه پسند

مسلماً نوشته‌های نویسندگان بزرگ جهان، همواره مورد توجه مخاطبان ایرانی بوده است. کتاب عامه پسند را می‌توان یکی از این آثار دانست که توسط چارلز بوکفسکی به رشته تحریر درآمد است. او را می‌توان یکی از توانمندترین نویسندگان جهان در زمینخ روایت داستان‌های مختلف دانست. کتاب عامه پسند به عنوان یکی از بهترین و البته منحصر به فردترین نوشته‌های او شناخته می‌شود که در سال‌های پایانی عمرش منتشر شد. کتاب حاضر به به دلیل نوع بیان منحصر به فرد و البته داستان بی‌نظیری که در بطن خود دارد، توانسته به عنوان پرمخاطب‌ترین کتاب چارلز بوکوفسکی شناخته شود. در ایران هم متقاضیان زیادی برای خرید کتاب عامه پسند وجود دارد. ما در ادامه می‌کوشیم تا مرور بیشتری بر روی این اثر داشته باشیم. مسلماً این موضوع می‌تواند به شما کمک کند که دلایل این محبوبیت را بهتر درک کنید.

خرید کتاب عامه پسند

کتاب عامه پسند را می‌توان یکی از آثار منحصر به فرد و جذابی دانست که توانسته از بدو انتشار خود تا به این لحظه موفقیت‌های قابل توجهی را کسب کند. در واقع نویسنده این اثر سعی کرده تا با زبانی شیوا و البته لحنی مناسب، پوچی و ابهام انسان نسل امروزی را به بهترین شکل ممکن بیان کند. او به دور از صحنه سازی‌های اغراق آمیز و خسته کننده، سعی می‌کند تا دغدغه‌های ذهنی کاراکتر خود را برای مخاطب بیان کند. دغدغه‌هایی که تقریباً تمامی ما با آنها آشنایی داشته و در زندگیمان دست کم یک بار با آن مواجه بوده‌ایم. بوکوفسکی با یک طنز تلخ در تلاش بوده تا بخش قابل توجهی از افکار روزانه ما را نقد کند. همین عامل هم باعث می‌شود تا مخاطب بتواند به سادگی هرچه تمام‌تر با آن ارتباط برقرار نماید. این عامل هم میزان طرفداران و البته تقاضا برای سفارش اینترنتی کتاب عامه پسند را بیشتر کرده است.

خلاصه کتاب عامه پسند

کتاب عامه پسند حول محور یک کارآگاه پیر به نام بلان پیش می‌رود. او پیرمردی کم توان است که به وسیله شانس و البته کمک دیگران در ماموریت‌هایش موفق می‌شود. او با پرونده مرگ یک نویسنده فرانسوی به نام سلین مواجه می‌شود که می‌بایست از آن سر در بیاورد. اما در همین حین افراد دیگری او را استخدام می‌کنند تا سرنخی برای آنها را بیابد. همین عامل هم سبب می‌شود تا وی درگیر ماجراها و اتفاقات مختلفی شود. ماجراهایی که بطن اصلی داستان را تشکیل داده و باعث می‌شود تا مخاطب بتواند ارتباط بهتری با این اثر برقرار کند.

قیمت کتاب عامه پسند

جذابیت کتاب عامه پسند و البته معروفیت آن در سطح جهان باعث شده تا افراد فراوانی در پی این کتاب منحصر به فرد باشند. متناسب با آن هم نسخه‌های متعددی از این کتاب در کشور ما به چاپ رسیده که متاسفانه برخی از آنها دارای حذفیات مختلف بوده یا چندان کامل نیستند. همین عامل باعث می‌شود تا مخاطبان نتوانند تجربه مناسبی از مطالعه این کتاب به دست بیاورند. ما در مجموعه هایپر کتاب سعی کرده ایم تا بهترین نسخه را در کنار ترجمه مناسب و قیمت ایده‌آل به مخاطبان خود ارائه دهیم. لذا اگر شما هم در پی خرید آنلاین کتاب عامه پسند هستید، می‌توانید هم اکنون آن را از فروشگاه ما تهیه فرمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب عامه پسند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *