کتاب چاکرا درمانی

کتاب چاکرا درمانی

توضیحات کوتاه

قیمت اصلی تومان200.000 بود.قیمت فعلی تومان134.000 است.

سلامت فیزیکی
تحویل سریع
ارسال با پست و پیک
ضمانت اصل بودن کالا

زمان باقی مانده تا پایان سوپر تخفیف ما

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

معرفی کتاب: کتاب چاکرا درمانی

اگر تاکنون به دنبال بهره گرفتن از انرژی‌های درونی خود بوده باشید، به احتمال زیاد روش‌های مختلفی را تست کرده‌اید. اما چاکرا درمانی را می‌توان یکی از بهترین و البته کارآمدترین راهکارهایی دانست که می‌تواند تا حد زیادی به رفع مشکلات ذهنی و جسمی انسان‌ها کمک کند. با این وجود اکثریت افراد جامعه از آن ناآگاه هستند. کتاب چاکرا درمانی شیلا شارامون یکی از بهترین و البته کارآمدترین آثاری می باشد که در این حوزه تالیف شده است. نویسنده این کتاب می‌کوشد تا با لحنی روان و البته راهکارهای ساده و موثر، نحوه پاکسازی و فعال کردن چاکراها را آموزش دهد. افزون بر این موارد او به خوانندگان کمک می‌کند تا گره‌های درونی را باز کرده و از آن در جهت کمال استفاده کنند. چنین فاکتورهایی سبب شده تا بخش زیادی از کاربران به دنبال خرید کتاب چاکرا درمانی باشند.

خرید کتاب چاکرا درمانی

به احتمال زیاد شما هم تاکنون چیزهای مختلفی در رابطه با چاکراها یا گره‌های درونی شنیده‌اید. این گره‌ها می‌توانند منبع بسیار مهمی برای درمان بسیاری از مشکلات انسان باشند. با این حال بیشتر مردم نه تنها اطلاعاتی از آن ندارند؛ بلکه نحوه فعال‌سازی و بهره بردن از آنان را هم نمی‌دانند. کتاب چاکرا درمانی نوشته شیلا شارامون یکی از بهترین و کارآمدترین آثاری است که می‌تواند این خلا عدم آگاهی را برطرف سازد.
در واقع خانم شیلا شارامون و بودو جی باجینسکی دو محقق ویژه در حوزه چاکرا درمانی یا انرژی درمانی هستند. آنها مطالعات و مشاوره‌های مختلفی حول محور استفاده از مراکز انرژی برای افزایش سلامت کلی بدن انجام داده‌اند. آنان تجربه چندین ساله خود در این حوزه را به شکل یک راهکار درمانی و قابل استفاده برای عموم درآورده اند که اکنون با نام کتاب چاکرا درمانی شناخته می‌شوند.

با خواندن کتاب چاکرا درمانی شلیلا شارامون چه چیزی به دست می آورید؟

در عصر حاضر بیشتر مردم می‌دانند که ذهن به عنوان منشا اصلی بسیاری بیماری‌ها و البته شادی ها شناخته می‌شود. به نحوی که تسلط بر ذهن می‌تواند تا حد زیادی به ما در بهبود شرایط زندگیمان کمک خواهد کرد. مراکز انرژی یا چاکراها یکی از مهمترین جنبه‌های روحی و ذهنی هستند که تسلط پیدا کردن بر آنها می‌تواند نقش چشمگیری در تغییر کیفیت زندگی ما داشته باشد.
با این وجود بیشتر مردم نمی‌دانند که چگونه در جهت آن گام بردارند. شما با خرید اینترنتی کتاب چاکرا درمانی می‌توانید به راهکارهای بسیار موثری جهت پاکسازی و فعال کردن چاکراها بدنتان دست پیدا کنید. آگاهی و تسلط بر وضعیت این چاکراها به شما اجازه می‌دهد تا درک بهتری از خود داشته و انرژی درونیتان را به شیوه بهتری آزاد سازید. لذا می‌توان گفت که اثر حاضر می‌تواند ضمن بهبود شرایط ذهنی، بر روی جنبه‌های دیگر زندگی شما هم تاثیری مثبت داشته و در مسیر خودشناسی به شما کمک کند.

قیمت کتاب چاکرا درمانی

مزایای منحصر به فرد کتاب حاضر باعث شده تا بخش قابل توجهی از افراد به دنبال خرید آنلاین کتاب چاکرا درمانی باشند. با این حال باید بدانید که بهره بردن از مزایای ذکر شده تنها در صورتی مقدور خواهد بود که نسخه کاملی از آن را با یک ترجمه روان خریداری کنید. افزون بر این موارد نسخه‌های مختلفی از آن وجود دارد که هر کدام با قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند.
ما در هایپر کتاب سعی کرده‌ایم تا کامل‌ترین نسخه را در کنار یک ترجمه روان به متقاضیان ارائه دهیم. افزون بر این موارد ما قیمت کتاب چاکرا درمانی را در مناسب‌ترین محدوده ممکن تعیین کردیم. لذا اگر می‌خواهید این کتاب منحصر به فرد را مطالعه کنید، می‌توانید هم اکنون آن را به سبد خرید خود اضافه فرمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب چاکرا درمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *