کتاب چنین گفت زرتشت

کتاب چنین گفت زرتشت

توضیحات کوتاه

قیمت اصلی تومان248.000 بود.قیمت فعلی تومان166.160 است.

سلامت فیزیکی
تحویل سریع
ارسال با پست و پیک
ضمانت اصل بودن کالا

معرفی کتاب: کتاب چنین گفت زرتشت

اگر پیگیر آثار برجسته جهان بوده باشید، به احتمال زیاد تاکنون نام کتاب چنین گفت زرتشت به گوشتان خورده است. در واقع این اثر را می‌توان یکی از مطرح‌ترین نوشته فردریش نیچه، فیلسوف و اندیشمند بزرگ آلمانی دانست. عموما دیدگاه نیچه در زمینه‌های مختلفی موجب بحث و مناقشات شده است. یکی از اصلی‌ترین آثاری که او افکار خود را به شیوه فلسفی در آن بیان کرده، کتاب حاضر می‌باشد. چنین فاکتوری هم باعث شده تا بسیاری از افراد به دنبال خرید کتاب چنین گفت زرتشت و مطالعه آن باشند.
البته باید بدانید که نسخه‌های مختلفی از این اثر ارائه شده که برخی از آنها حذفیات گوناگونی دارند که باعث می‌شود تا افراد نتوانند به خوبی این دیدگاه مناسب را بیابند. ما در ادامه نه تنها نمونه کاملی از این اثر را خدمت شما عزیزان ارائه داده‌ایم؛ بلکه می‌کوشیم تا مروری هم بر روی آن داشته باشیم. لذا اگر به دنبال خرید و قیمت کتاب چنین گفت زرتشت هستید، حتماً ما را تا انتها همراهی فرمایید.

خرید کتاب چنین گفت زرتشت

کتاب چنین گفت زرتشت را می‌توان به عنوان شاخص‌ترین و مطرح‌ترین اثری دانست که توسط فردریش نیچه، فیلسوف بزرگ قرن نوزدهم میلادی به رشته تحریر درآمده است. او همواره دیدگاه متفاوتی نسبت به جهان اطراف داشته و در تمام گفته‌ها و اقدامات خود در پی یافتن حقیقت بوده است. چنین عاملی هم باعث شد تا دیدگاه او در عصر حاضر بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. نیچه در کتاب چنین گفت زرتشت سعی دارد تا مفاهیم و اندیشه‌های فلسفی خود را در چهارچوب یک داستان بیان کند. داستانی که تمامی جملات و حکایت‌های موجود در آن ریشه فلسفی دارند که بیانگر دیدگاه منحصر به فرد نیچه نسبت به جهان اطراف خود است.
در واقع همین نوع نگاه منحصر به فرد و البته سبک بیان منحصر به فرد او باعث شده تا این اثر بتواند تاثیر شگرفی را بر ادبیات آلمان و البته جهان بگذارد. چنین فاکتوری هم سبب شده تا در دهه‌های اخیر، تقاضای زیادی برای خرید کتاب چنین گفت زرتشت ایجاد شود. البته اگر شما بخواهید مانند سایر فارسی زبانان تجربه مناسبی را از مطالعه این کتاب به دست آورید، بایستی حتماً نسخه‌های بدون تحریف و با ترجمه روان را خریداری کنید. به همین جهت است که یافتن بهترین ترجمه کتاب چنین گفت زرتشت اهمیت فراوانی برای افراد به خود می‌گیرد.

خلاصه کتاب چنین گفت زرتشت

خلاصه کتاب چنین گفت زرتشت یکی از مهمترین مواردی است که می‌تواند به تصمیم گیری افراد کمک کند. در این خلاصه آمده است که زرتشت پس از سال‌ها عزلت گزینی در کوه‌های آلپ، به این اندیشه می‌افتد که عصاره ذهن و اندیشه خود را به انسان‌ها بدهد. به همین جهت است که وارد شهر شده و سعی می‌کند تا مردم را به راه صحیح و پایبندی به اصول اخلاقی دعوت کند. اما مردم نه تنها به او گوش نمی‌دهند؛ بلکه مدام به وی می‌خندند. به همین جهت است که زرتشت می‌کوشد تا همچون مسیح، حواریونی را برای خود گردآوری کرده و اندیشه‌های خود را به کمک آنها انتقال دهد. افزون بر این موارد وی می‌خواهد تا دیدگاه و افکار خود را در قالب یک کتاب مقدس بنویسد.
دیدگاه‌های موجود در این کتاب و البته نحوه بیان آنها در چهارچوب یک داستان، همان چیزی است که باعث شده تا اثر حاضر بیش از پیش با خوانندگان ارتباط بگیرد. البته ممکن است تصور کنید که برخی از مفاهیم بیان شده در این کتاب، نثری متکلف داشته یا با دشواری زیادی هضم می‌شوند. ولی به صورت کلی نگارنده سعی کرده تا مفاهیم پیچیده فلسفی را به صورت عامیانه بیان کرده و تا حد زیادی آنها را به صورت غیر مستقیم در ذهن مخاطبان جای دهد. در حقیقت اصلی‌ترین عاملی هم که میزان تقاضا برای خرید اینترنتی کتاب چنین گفت زرتشت را افزایش داده، همین نحوه بیان ساده در کنار وجود مفاهیم پیچیده است.

تفسیر کتاب چنین گفت زرتشت

یکی از موضوعات شاخصی که متاسفانه بیشتر مطالعه کنندگان این کتاب را درگیر می‌کند، سنگین بودن برخی از مفاهیم آن می باشد. به همین جهت است که آنان به دنبال تفسیر کتاب چنین گفت زرتشت می‌باشند. در این رابطه باید عنوان کنیم که اثر حاضر بیشتر جنبه فلسفی دارد. نیچه در این کتاب می‌کوشد تا بیشتر مفاهیم و ارزش‌هایی که در جامعه ما نهادینه شده است را به چالش کشیده و با دیدی حقیقت جویانه در پی یافتن اصل مطلب باشد. با این حال برخی از عقاید و نحوه بیان افکارش ممکن است برای بسیاری از افراد سنگین باشد. تا جایی که نیازمند مطالعه چند باره هستند. ولی به صورت کلی اثر حاضر در تلاش است تا دیدگاهی نوین را به خواننده خود بخشیده و بر این مبنا ذهنش را برای درک دیدگاهی جدید آماده سازد.

برخی از جملات زیبای کتاب چنین گفت زرتشت

از جمله فاکتورهای شاخصی که موجب محبوبیت و البته معروفیت بیش از اندازه این کتاب شده، جملات زیبای کتاب چنین گفت زرتشت می‌باشد. به بیان ساده‌تر این اثر دارای جملات ناب و قصار فراوانی است که می‌تواند در اعماق ذهن شما نفوذ کند. ما در ادامه برخی از جملات معروف و ناب این کتاب را برای شما ذکر کرده ایم تا بهتر بتوانید دلیل معروفیت آن را درک کنید. آیا تو کسی هستی که شایستگی فرار از قید یوغ اسارت را داشته باشی؟ چه بسیارند کسانی که با از دست دادن یوغ اسارت خود بکلی ارزش خود را از دست داده‌اند بخشندگانی را می‌شناسم که سرآغاز شان از رسیدن به آرزوهایی بس بلند نشانه داشت، امّا دیری نپایید که همه آرزوهای بلند را به ریشخند گرفتند و چنان زیستند که وقاحت فرا رویشان در گذر بود و آرزوهایشان پیش از آنکه در میان آید، از میان می‌رفت و بامدادان هر هدفی را که دنبال می‌کردند، شامگاهان به سستی آن گواهی می‌دادند. تو می‌خواهی رها از هر بندی به سوی قلّه‌ها اوج گیری. روحت مشتاقِ جولانگاه ستارگان است. ولی غرایزِ نفسانی‌ات هم مشتاقِ رهایی‌اند. سگانِ شرزه‌ات نیز خواهان آزادی خویش‌اند و هنگامی که جانت آرزو داشت که زنجیرها را همه بشکند و بندها را بگسلد، آنان در لانه‌های خویش شادمانه زوزه می‌کشیدند و من اینک تو را رسته از بند نمی‌بینم و تو هنوز دربندی و مشتاقِ آزادی. جانهای چنین زندانی را به زیرکی وصف می‌کنند، امّا قرین نیرنگ و تباهکاری.

قیمت کتاب چنین گفت زرتشت

جذابیت و البته معروفیت کتاب حاضر باعث شده تا بخش قابل توجهی از افراد به دنبال خرید کتاب چنین گفته زرتشت باشند. اما باید اشاره کنیم که بیشتر ترجمه‌های موجود در رابطه با این کتاب، نثر متکلفی داشته و اغلب خوانندگان نمی‌توانند ارتباط مناسبی با آن بگیرند. مازاد بر این برخی از مفاهیم بیان شده در ترجمه‌های حاضر هم کامل نبوده و دارای حذفیات مختلفی هستند. موضوع دیگری که در این میان وجود دارد، قیمت کتاب چنین گفت زرتشت می‌باشد. به نحوی که برخی از انتشارات آن را با قیمت‌های گزافی ارائه می‌دهند. ما در فروشگاه هایپر کتاب سعی کرده‌ایم تا بهترین ترجمه کتاب چنین گفته زرتشت را با قیمت‌های مناسب و نسخه‌های کامل در اختیار مطالعه کنندگان عزیز قرار دهیم. لذا اگر شما هم مایل به خواندن این اثر ارزشمند هستید، می‌توانید هم اکنون آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب چنین گفت زرتشت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *