کتاب آرامش درمانی

کتاب آرامش درمانی

توضیحات کوتاه

در کتاب آرامش درمانی نوشته دکتر ادموند جاکوبسون، راحت ترین و قدرتمند ترین روشها را خواهید آموخت که با آرامشی که به شما میدهد ابتدا تنش ها و استرس های شما را درمان کرده و سپس شما را در مقابل تمام محرک های منفی ایمن می کند

تومان140.000

سلامت فیزیکی
تحویل سریع
ارسال با پست و پیک
ضمانت اصل بودن کالا

معرفی کتاب: کتاب آرامش درمانی

آرامش درمانی چیست؟

تا بحال به این فکر کردید عدم آرامش و سبک زندگی اشتباه چه اثراتی بر وجود شما گذاشته ؟ تنش ها و استرس ها و بسیاری از بیماری ها که در حال حاضر افراد جامعه درحال دست و پنجه نرم کردن با آن هستند ریشه در سبک زندگی زندگی اشتباه و چالش های اجتماعی دارد  که شاید نتوان تمام آن را اصلاح کرد. اما اگر در مقابل آن ما کاری برای مصون نگاه داشتن خود از این تنش ها و درمان انجام ندهیم به حتم همه جوانب زندگی خود را به مرور نابود میکنیم چرا که استرس ها و عدم آرامش اجازه تحلیل و تصمیم گیری در امور زندگی را به ما نمیدهد .

چرا تو به کتاب آرامش درمانی نیاز داری؟ 

تنش ها و رنج ها اولین صدمات خود را به سلامتی میزند . حملات قلبی .فشار خون . مشکلات عصبی و بسیاری از بیماری های روحی و جسمی از همین عدم آرامش درونی شروع میشود. حالا راه جلو گیری و درمان این بیماری ها چیست؟ راهکار بسیار ساده است فقط کافیست شما روشهای درمان با تکنیک های آرامش در مانی را یاد بگیرید و تکنیک های آن را وارد سبک زندگی خود کنید. در کتاب آرامش درمانی راحت ترین و قدرتمند ترین روشها را خواهید آموخت که با آرامشی که به شما میدهد ابتدا تنش ها و استرس های شما را درمان کرده و سپس شما را در مقابل تمام محرک های منفی ایمن می کند آرامش درمانی روشی قدرتمند برای درمان تنش های عصبی و اضطراب است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب آرامش درمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *