کتاب جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند

کتاب جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند

توضیحات کوتاه

قیمت اصلی تومان398.000 بود.قیمت فعلی تومان266.660 است.

سلامت فیزیکی
تحویل سریع
ارسال با پست و پیک
ضمانت اصل بودن کالا

معرفی کتاب: کتاب جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند

اگر به دنبال یک رمان جذاب و منحصر به فرد باشید، بدون شک انتخاب‌های مختلفی پیش روی شما قرار می‌گیرد. اما کتاب جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند جزو آن دسته از انتخاب‌هایی است که نمی‌توانید هیچ جایگزینی برای آن بیابید. این اثر یکی از معروف‌ترین و البته موثرترین رمان‌هایی بوده که در قرن حاضر منتشر شده است. داستان زیبا، مفاهیم جذاب و کاراکترهای منحصر به فرد همگی جزو مواردی بوده که باعث شده تا تقاضای زیادی برای خرید کتاب جایی که خرچنگ آواز می‌خوانند ، ایجاد شود.
ما سعی می‌کنیم تا در ادامه، مرور کوتاهی بر روی آن داشته و جنبه‌هایش را به شیوه مناسب خدمت شما عزیزان بیان کنیم. بدون شک این فاکتور دلیل محبوبیت آن را برایتان مشخص خواهد کرد. لذا اگر شما هم در پی این کتاب بوده یا می‌خواهید قیمت کتاب جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند را بدانید، حتماً ما را تا انتها همراهی فرمایید.

خلاصه کتاب جایی که خرچنگها آواز میخوانند

کتاب جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند جزو رمان‌های موفقی است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. این کتاب برای بیش از یک سال و حدود ۲۵ هفته غیر متوالی، در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بود. شاید یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت آن، داستان جذابی است که تمامی افراد می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. در خلاصه کتاب جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند ، آمده است که دختر داستان ما یعنی کیا کلارک، مجبور است با پدرش که مشکل اعتیاد به الکل و قمار دارد، زندگی کند. همین عامل هم باعث می‌شود تا او از کودکی استقلال را یاد بگیرد. افزون بر این موارد، عشق و علاقه او به طبیعت پیرامونش مثال زدنی است.
او دوست دیگری به نام تیت دارد که رابطه عاشقانه‌ای با کیا داشته و رازدار او است. البته رابطه آنها فراز و نشیب‌های فراوانی هم دارد. اما داستان آنها از آنجایی با فراز و نشیب همراه می‌شود که جنازه‌ معشوقه قدیمی او پیدا می‌شود. همین عامل هم باعث تحمیل رنج‌های بسیاری به کیا خواهد شد. رنج‌هایی که در روح و جسم هیچ دختر دیگری جایی نمی‌گیرد. همین موضوعی هم سبب شده تا اهالی منطقه او را به نام دختر مرداب بشناسند.
شما در کتاب جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند ، به خوبی در می‌یابید که رفتار بد انسان‌های دورتان، تا چه اندازه می‌تواند حال و هوای ذهنیتان را دگرگون کرده و شما را به فرد دیگری تبدیل کند. با این حال رفتارهای کیا او را به یک قهرمان عالی بدل خواهد کرد. نحوه نگارش مناسب این کتاب توسط دیلیا اوینز باعث می‌شود تا تمامی مخاطبان بتوانند به سادگی به آن ارتباط برقرار کنند. همین عامل هم موجب شده تا بیش از ۳ میلیون نسخه از آن در سطح جهان به فروش برسد.

جملات کتاب جایی که خرچنگها آواز میخوانند

بیشتر کتاب‌های فاخر دارای جملات زیبا و ارزشمندی در بطن خود هستند که باعث می‌شود تا برای اکثریت جامعه جذاب باشند. این موضوع در رابطه با کتاب حاضر هم صدق می‌کند به همین جهت است که بسیاری از افراد به دنبال جملات کتاب جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند هستند. ما در ادامه تعدادی از جملات زیبای موجود در این کتاب را ذکر کرده ایم که می‌تواند به سادگی نشان دهنده درک بالای نویسنده و البته فاخر بودن این اثر باشد.
وابستگی به مردم، عاقبتی جز درد ندارد. چه کسی خانه را ترک کرده بود؟ قطعاً مادر نبوده. او هیچ وقت در را محکم نمی‌بست. مرد واقعی کسی هست که بدون شرم، اشک می‌ریزد، از صمیم قلبش شعر می‌خواند، اپرا را در روحش حس می‌کند و هرچه که برای دفاع از یک زن لازم است، انجام می‌دهد. «لطفاً درباره انزوا با من حرف نزن. هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رفتار آدم را چطوری تغییر می‌دهد. من یک عمر در انزوا زندگی کردم. من خود انزوا هستم.» بعضی از بذرها تا سالیان سال در زمین‌های خشک باقی می‌مانند و آن‌قدر صبر می‌کنند تا آب، سراغشان آید و خاک را فرابگیرد، تا آن‌ها وجه واقعی خودشان را به رخ بکشند. این‌ها حقایقی هستند که در هیچ مدرسه‌ای آموزش داده نمی‌شوند. واقعیت‌هایی که هرکسی باید آن‌ها را بداند، تا هر وقت نیاز به مخفی شدن حس شد، این کار را مانند بذرها انجام و در مواقع لزوم، خود را نشان دهد.
وقتی توی دردسر افتادی، ازش بگذر. خودت رو به بی‌خیالی بزن.

قیمت کتاب جایی که خرچنگها آواز میخوانند

مسلماً شما هم تعریف‌های مختلفی پیرامون جذابیت و فاخر بودن این اثر شنیده‌اید. با این حال باید بدانید که در فرایند خرید بایستی به روان بودن ترجمه و البته کامل بودن کتاب توجه نمایید. به نحوی که بتوانید همان تجربه بی‌نظیری که نویسنده مد نظر دارد را از کتاب به دست آورید.
افزون بر این موارد قیمت کتاب جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند از دیگر مواردی است که نباید فراموش کنید. ما در هایپر کتاب سعی کردیم تا ایده‌آل‌ترین قیمت‌ها را در کنار بهترین ترجمه و ساختار برای شما قرار دهیم لذا اگر به دنبال خرید اینترنتی کتاب جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند هستید، می توانید هم اکنون آن را به سبد سفارش خود اضافه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *