کتاب جزیره درختان گمشده

کتاب جزیره درختان گمشده

توضیحات کوتاه

قیمت اصلی تومان298.000 بود.قیمت فعلی تومان199.660 است.

سلامت فیزیکی
تحویل سریع
ارسال با پست و پیک
ضمانت اصل بودن کالا

معرفی کتاب: کتاب جزیره درختان گمشده

اگر در پی یک رمان عاشقانه هستید که شما را تا ساعت‌ها و شاید ماه‌ها به فکر ببرد، یقیناً کتاب جزیره درختان گمشده را می‌توان بهترین و کارآمدترین اثری دانست که این مزایا را به همراه دارد. در حقیقت این اثر را می‌توان جزو فاخرترین نمونه‌هایی دانست که می‌تواند در ساده‌ترین وجه ممکن قلب مخاطب را لمس کرده و او را با خود همراه سازد. چنین عاملی هم باعث شده تا جوایز ارزنده‌ای را به دست آورد. به همین جهت است که بخش قابل توجهی از افراد در جامعه ما به دنبال خرید کتاب جزیره درختان گمشده هستند. ما در این بخش می‌کوشیم تا مرور کوتاهی بر روی این اثر داشته و جنبه‌های مختلفش را خدمت شما عزیزان بیان کنیم. لذا اگر به دنبال خرید یا قیمت کتاب جزیره درختان گمشده هستید، حتماً ما را تا انتها همراهی فرمایید.

خرید کتاب جزیره درختان گمشده

کتاب جزیره درختان گمشده روایتگر یک رابطه عاشقانه مابین دو نوجوان است که در قبرس پسا استعمار و در کنار یک درخت انجیر همدیگر را ملاقات می‌کنند. پسری یونانی تبار و مسیحی به همراه دختری ترک و مسلمان که رابطه ای عاشقانه اما مخفیانه‌ای را با همدیگر دارند. زمانی که جنگ آغاز می شود، آنها بهای احساسی سنگینی را پرداخت می‌کنند که باعث می‌شود تا داستان برای تمامی مخاطبان جذاب شود. تنها شاهد عشق آنان نیز همان درخت انجیر است که بخشی اصلی داستان از زبان او تعریف می‌شود. این اثر می‌تواند به خوبی ارتباط بین هویت، عشق و تعلق را برای مخاطب خود بازگو کند. این فاکتور چنین چیزی است که در کمتر اثری می‌توان آن را یافت. به همین جهت است که بیشتر افرادی که تعریف این اثر را شنیده‌اند، همواره به دنبال سفارش کتاب جزیره درختان گمشده می‌باشند.

نقد کتاب جزیره درختان گمشده

یکی از مهمترین عواملی که باعث شده تا میزان تقاضا برای سفارش آنلاین کتاب جزیره درختان گمشده افزایش پیدا کند، ماهیت جذاب آن می باشد که هرگونه نقد منفی را از آن جدا کرده است. در واقع اکثریت خوانندگان این اثر بیان داشته اند که کتاب حاضر توانسته به شیوه هنرمندانه، زیبایی و خشونت را با همدیگر ترکیب کرده و آن را در ذهن مخاطب جای دهد. نویسنده این اثر یعنی الیف شافاک توانسته تاکنون آثار ارزشمند فراوانی را خلق کند که کتاب حاضر به عنوان یکی از مطرح‌ترین آنها قلمداد می‌شود.
این اثر توانسته به عنوان کتاب منتخب باشگاه کتابخوانی ریز، منتخب جایزه کوستانول ۲۰۲۱ و کتاب منتخب آمازون در حوزه ادبیات و داستان معرفی شود. نویسندگان مطرحی در سطح جهان نسبت به نقد کتاب جزیره درختان گمشده اقدام کرده اند که بیشتر آنها مثبت و سازنده بوده است. برای مثال دیوید میچل که از شخصیت‌های برجسته جهان ادبیات به شمار می‌آید، عنوان کرده که کتاب حاضر به عنوان مرهمی برای دوران تیره و تار ما شناخته می‌شود. چنین فاکتوری می‌تواند به سادگی نشان دهنده جایگاه والا و سبک منحصر به فرد کتاب حاضر باشد.

قیمت کتاب جزیره درختان گمشده

جذابیت‌ها و البته دیدگاه‌های مثبت در رابطه با این کتاب باعث شده تا متقاضیان زیادی به دنبال سفارش آنلاین کتاب جزیره درختان گمشده با تخفیف باشند. البته باید عنوان کنیم که نسخه‌های مختلفی با ترجمه‌های متنوع از آن در بازار ایران یافت می‌شود. متاسفانه بخش زیادی از این نسخه‌های ناقص بوده یا ترجمه آنها چندان روان نیست. همچنین تفاوت در قیمت کتاب جزیره درختان گمشده از دیگر مواردی است که باعث سردرگمی مخاطبان می‌شود. ما در هایپر کتاب سعی کرده‌ایم تا بهترین ترجمه از نسخه کامل این اثر را با قیمتی بسیار ایده‌آل در اختیار خوانندگان عزیز قرار دهیم. لذا اگر شما هم مایل به مطالعه این کتاب فاخر هستید، می‌توانید هم اکنون آن را به سبد خرید خود اضافه فرمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب جزیره درختان گمشده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *