کتاب خشایار شاه

کتاب خشایار شاه

توضیحات کوتاه

قیمت اصلی تومان480.000 بود.قیمت فعلی تومان321.600 است.

سلامت فیزیکی
تحویل سریع
ارسال با پست و پیک
ضمانت اصل بودن کالا

معرفی کتاب: کتاب خشایار شاه

این روزها کمتر کسی را می‌توان یافت که علاقه خاصی به تاریخ ایران باستان نداشته باشد. به همین جهت است که مطالعه زندگینامه پادشاهان مقتدر آن یکی از بهترین راهکارهای آشنایی با این دوره شناخته می‌شود. خشایار شاه را می‌توان یکی از بزرگترین پادشاهان هخامنشی دانست که در طی دوره حکومت خود اقدامات بسیار زیادی را انجام داد. همین عامل هم باعث شده تا زندگیش مورد توجه قرار گیرد. کتاب خشایارشا اثر فواد فاروقی یکی از بهترین و البته منحصر به فردترین آثاری است که می‌تواند در بهترین وجه ممکن به بررسی زندگی‌نامه این پادشاه پرداخته و زوایای مختلف آن را نمایش دهد. ما در ادامه می‌کوشیم تا مروری بر روی این اثر منحصر به فرد داشته و جنبه‌های مختلف آن را خدمت شما عزیزان بیان کنیم. لذا اگر به دنبال قیمت یا خرید کتاب خشایار شاه هستید، حتما ما را تا انتها همراهی فرمایید.

خرید آنلاین کتاب خشایارشا

کتاب خشایارشا را می‌توان یکی از بهترین و منحصر به فردترین آثاری دانست که در رابطه با تاریخ باستان ایران و پادشاهان هخامنشی نوشته شده است. این کتاب حول محور زندگی خشایار شاه پیشرفته و تمام جنبه‌های زندگی او از زمان تولد تا مرگ را مورد بررسی قرار می‌دهد. او در طول حیات خود رشادت های زیادی را انجام داد اما در نهایت مغلوب زنان شد. او فرزند داریوش بود و عموماً در منابع ایرانی مطالب اندکی پیرامون وی بیان شده است. مازاد بر این گفته‌های مرتبط با خشایار شاه محدود به معرفی او در بناها و سنگ نوشته‌های مختلف است. با این حال زندگی وی فراز و نشیب‌های مختلفی دارد که متاسفانه بخش قابل توجهی از دوستداران تاریخ باستان ایران از آن آگاهی ندارند. کتاب خشایارشا اثری است که توانسته به خوبی تمام این جنبه‌ها را مورد بررسی قرار داده و جلوه دیگری از این پادشاه ایرانی را برای ما نمایان کند. همین عامل هم سبب شده تا بسیاری به دنبال سفارش اینترنتی کتاب خشایارشا باشند.

دلایل محبوبیت کتاب خشایار شاه

دوره زمامداری خشایار شاه سراسر پر از فراز و نشیب‌های مختلفی بود. در دوره حیات او برخی از انحطاط در سلسله هخامنشی نمود پیدا کرد که باعث ضعف آن شد. البته او اقدامات موثر فراوانی را هم انجام داد و همواره از نظر جامعه و حتی دشمنان خود مورد تحسین و احترام بود. با این حال کمتر کسی را می‌توان یافت که اطلاعات دقیقی در رابطه با جنبه‌های مختلف زندگی او و البته اتفاقات دوره پادشاهی‌اش داشته باشد. کتاب خشایار شاه همان اثری است که می‌تواند تمامی این جزئیات را برای ما بیان کند. در واقع این اثر به خوبی هرچه تمام‌تر سعی کرده تا تمامی جنبه‌های مختلف زندگی این پادشاه بزرگ را نشان داده و بیشتر شما را مجذوب جهان باستان و حوادث منحصر به فرد آن کند. روایت‌های تاریخی موثق، وجود مباحث گوناگون، حکایت‌های مختلف و … همگی جزو مواردی هستند که باعث شده تا این اثر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و به عنوان یک کتاب محبوب شناخته شود.

قیمت کتاب خشایار شاه

طرفداران کتاب‌های تاریخی و علاقمندان به ایران باستان، تمایل زیادی به خرید کتاب خشایارشا دارند. با این حال باید عنوان کنیم که بسیاری از نسخه‌های موجود عملاً کیفیت چاپی مناسبی ندارند. به نحوی که شما را در طول مطالعه خسته می‌کنند. مازاد بر این برخی از نمونه‌ها قیمت‌های بسیار بالایی دارند که عملاً با عرف بازار سازگاری ندارد. ما در گروه هایپر کتاب سعی کرده ایم تا بالاترین کیفیت را برای اثر حاضر قرار دهیم. افزون بر این موارد قیمت کتاب خشایارشا را نیز در محدوده مناسبی تعیین کرده ایم که به شما کمک می‌کند تا خرید هوشمندانه‌تری داشته باشید. لذا اگر شما هم مایل به مطالعه این اثر منحصر به فرد هستید، می‌توانید هم اکنون آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب خشایار شاه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *