کتاب راز داوینچی

کتاب راز داوینچی

توضیحات کوتاه

قیمت اصلی تومان250.000 بود.قیمت فعلی تومان167.500 است.

سلامت فیزیکی
تحویل سریع
ارسال با پست و پیک
ضمانت اصل بودن کالا

معرفی کتاب: کتاب راز داوینچی

بدون شک کتاب‌هایی که مفاهیم حوزه باستان شناسی را با داستان‌های پرتنش ترکیب کنند، جذابیت بسیار بالایی برای افراد خواهند داشت. حال اگر این داستان با ماجراهای معمایی و پلیسی ترکیب شود، یقیناً سطح اثرگذاری و گیرایی آن بیشتر می‌شود. کتاب راز داوینچی همان اثری است که توانسته به خوبی این دو را با همدیگر ترکیب کرده و نتایج ایده‌آلی از آن به دست آورد. داستان جذاب، مفاهیم منحصر به فرد، لحن گیرا و … همگی جزو مزیت‌های منحصر به فردی هستند که باعث شده تا افراد فراوانی به سمت خرید کتاب راز داوینچی جذب شوند. ما در ادامه می‌کوشیم تا مرور بیشتری بر روی این کتاب داشته و جنبه‌های مختلفش را خدمت شما عزیزان شرح دهیم. شکی نیست که این عامل می‌تواند فرایند تصمیم گیری و انتخاب را برایتان ساده‌تر سازد.

خرید کتاب راز داوینچی

کتاب راز داوینچی یکی از جذاب‌ترین رمان‌ها در حوزه باستان شناسی و ماجراهای معمایی می باشد که به دلیل لحن بیان منحصر به فرد خود و البته ساختار ایده آلش، مورد توجه تعداد زیادی از افراد قرار گرفته است. این کتاب حول محور یک پروفسور نماد شناسی پیش می رود که ناخواسته درگیر ماجراهای جنایی می‌شود. ماجراهایی که ارتباط خاصی با برخی از مفاهیم باستانی داشته و همین عامل هم سبب می‌شود تا کتاب حاضر بیش از پیش جذاب شود. تا جایی که ر چند سال اخیر، یک فیلم سینمایی و یک بازی ویدیویی هم بر اساس آن ساخته شده است. در کنار آن میلیون‌ها نسخه از کتاب به چاپ رسیده و توسط افراد علاقمند خریداری شده است. این عامل به سادگی بیان می‌کند که چرا در کشور ما هم تقاضای فراوانی برای خرید کتاب رمز داوینچی وجود دارد.

خلاصه کتاب راز داوینچی

داستان این اثر حول محور یک پروفسور نمادشناسی در آمریکا پیش می‌رود که برای استراحت به پاریس سفر کرده و از موزه لوور دیدن می‌کند. متصدی موزه از او می‌خواهد تا بعداً با همدیگر ملاقات کنند. اما او در محل قرار حاضر نمی‌شود. پروفسور از این موضوع ناراحت شده به هتل باز می‌گردد. اما به زودی پلیس مخفی فرانسه به او مراجعه کرده به وی اطلاع می‌دهد که متصدی به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسیده است. با این حال در مکان قتل او نمادهای مختلفی قرار گرفته که تنها پروفسور می‌تواند آنها را تفسیر کند. چنین کاری باعث می‌شود تا این پروفسور، ناخواسته در بازی یک گروه مخوف قرار گیرد. این موضوع هم تنش و البته زیبایی داستان را به طرز چشمگیری افزایش داده و باعث می‌شود تا افراد نتوانند به سادگی کتاب حاضر را بر روی زمین بگذارند.

قیمت کتاب راز داوینچی

جذابیت اثر فوق باعث شده تا در کشور ما مراکز مختلفی نسبت به چاپ و انتشار آن اقدام کنند. برخی از این مراجع جهت صرفه‌جویی در هزینه و کاهش قیمت‌ کتاب راز داوینچی ، سعی کرده‌اند تا حذفیات گوناگونی در آن انجام داده یا فونت و ساختار را تغییر دهند. این کار سبب می‌شود تا کیفیت نهایی اثر به کمترین حالت ممکن برسد. ما در مجموعه هایپر کتاب سعی کرده ایم تا دقیق‌ترین و جامع‌ترین نسخه از این کتاب را خدمت کاربران خود ارائه داده و در کنار آن قیمت‌های منصفانه‌ای را هم تعیین کنیم. لذا اگر شما هم به دنبال خرید کتاب راز داوینچی هستید، می‌توانید هم اکنون آن را از فروشگاه ما تهیه فرمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب راز داوینچی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *