کتاب عشق سالهای وبا

کتاب عشق سالهای وبا

توضیحات کوتاه

قیمت اصلی تومان388.000 بود.قیمت فعلی تومان259.960 است.

سلامت فیزیکی
تحویل سریع
ارسال با پست و پیک
ضمانت اصل بودن کالا

زمان باقی مانده تا پایان سوپر تخفیف ما

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

معرفی کتاب: کتاب عشق سالهای وبا

اگر جزو علاقمندان به رمان‌های مختلف باشید، به احتمال زیاد تاکنون نام گابریل گارسیا مارکز به گوشتان خورده است. او را می‌توان نام‌آورترین نویسنده جهان دانست که بخش قابل توجهی از نویسندگان حال حاضر جهان با او آشنایی داشته و وی را فاخرترین و تواناترین نویسنده در این حوزه می‌دانند. کتاب عشق سال‌های وبا یکی از معروف‌ترین و البته بهترین رمان‌های نوشته شده توسط او می‌باشد که توانسته به خوبی جایگاه خود را میان مخاطبان باز کرده و به عنوان یک کتاب مطرح شناخته شود. همین عامل هم سبب شده تا افراد فراوانی در داخل کشور ما هم به دنبال خرید کتاب عشق سال‌های وبا باشند. با این حال کم نیستند کاربرانی که هنوز آگاهی شان در رابطه با این اثر فاخر اندک بوده و نمی‌دانند که چرا این کتاب می‌تواند تا این اندازه بر روی ذهنیت آنها اثر بگذارد. ما در ادامه می‌کوشیم تا مرور بیشتری بر روی آن داشته و جنبه‌های مختلفش را خدمت شما عزیزان بیان کنیم. لذا اگر تمایل دارید تا در رابطه با این اثر یا قیمت کتاب عشق سال‌های وبا اطلاعات بیشتری را به دست آورید، حتماً ما را تا انتها همراهی فرمایید.

خرید کتاب عشق سالهای وبا

کتاب عشق سال‌های وبا یکی از مطرح‌ترین نوشته‌های گابریل گارسیا مارکز است که داستان یک عشق نافرجام را روایت می‌کند. عشقی که شما را تماماً درگیر خود کرده و اجازه نمی‌دهد تا کتاب را به سادگی بر روی زمین بگذارید. کتاب به حدی جذابیت داشته که حتی یک فیلم مطرح هم بر مبنای آن ساخته شده است. مازاد بر این منتقدان فراوانی آن را به عنوان یک کتاب فاخر در نظر گرفته‌اند. این فاکتور همان چیزی بوده که باعث شده تا این اثر بتواند بیش از پیش برای مخاطبان جذابیت داشته باشد.

خلاصه کتاب عشق سالهای وبا

داستان این کتاب حول محور پسری لاغر اندام پیش می‌رود که به تنهایی با مادر خود زندگی می‌کند. او پدرش را سال‌ها پیش از دست داده و برای مدتی در تلگراف خانه مشغول به کار می‌شود. زمانی که یک تلگراف را به خانه یکی از ثروتمندان شهر می‌برد، دخترش را دیده و کم کم عاشق او می‌شود. بعد از ماجراهای فراوان بالاخره این دو عاشق همدیگر شده و به آن اقرار می کنند. اما پدرشان با این موضوع مخالفت کرده و دختر را به سفری دور و دراز می‌فرستند. با این حال عشق آنان همچنان فروکش نکرده و بعد از سال‌ها دوباره خود را نشان خواهد داد. اگرچه ممکن است این رویه اندکی کلیشه‌ای به نظر برسد اما مارکز در نهایت هنرمندی توانسته آن را برای مخاطب خود بیان کرده و وی را به سمت این اثر جذاب بکشاند. همین عامل هم سبب شده تا مخاطبان زیادی به دنبال خرید اینترنتی کتاب عشق سال‌های وبا باشند.

جملاتی از کتاب عشق سالهای وبا

شاید یکی از مهمترین مواردی که باعث شده تا کتاب عشق سال‌های وبا تا این اندازه میان افراد نفوذ کند، جملات قصار و سنگینی آن است که می‌تواند تا مغز و استخوان افراد نفوذ کند. ما در ادامه بریده‌ها و جملاتی از کتاب عشق سال‌های وبا را خدمت شما عزیزان ارائه داده‌ایم که می‌تواند درکتان از اثر حاضر و زیبایی آن را بیشتر کند.
تنها چیزی که در زندگی‌ام، به آن نیازمندم، این است که کسی مرا بفهمد.
نه، من ثروتمند نیستم؛ بلکه فقیری پول‌دار هستم. این دو تا با هم فرق دارند. «تنها دردی که ممکن است، در زمان مردنم داشته باشم، این است که مرگ من از درد عشق نباشد.» فکر می‌کنید ما تا کی می‌توانیم به این آمدن و رفتن ادامه بدهیم؟ فلورنتینو آریزا پاسخ این سؤال را از پنجاه و سه سال و نه ماه و چهارده شب و روز قبل، آماده داشت و گفت: برای همیشه. «پیری یک مرحله‌ی شرم‌آور از عمر آدمی است که باید تا دیر نشده است، به آن خاتمه داد.»

قیمت کتاب عشق سالهای وبا

معروفیت و البته جذابیت اثر حاضر باعث شده تا در طی این سال‌ها، افراد زیادی به دنبال خرید کتاب عشق سال‌های وبا باشند. متناسب با آن هم تعداد زیادی از عرضه کنندگان و انتشاراتی‌های مختلف، نسبت به ارائه این کتاب اقدام کرده‌اند. با این حال باید عنوان کنیم که بیشتر این نسخه‌ها مشکلات مختلفی مانند ترجمه نامناسب، صحافی ناکارآمد و موارد مشابه دارند. از طرفی دیگر قیمت‌های بالا باعث شده تا فرایند انتخاب و تصمیم گیری برای متقاضیان دشوارتر باشد. ما در مجموعه هایپر کتاب نه تنها بهترین نسخه از آن را ارائه می‌دهیم؛ بلکه قیمت کتاب عشق سال‌های وبا را هم در محدوده منصفانه تعیین کرده ایم. لذا اگر خواهان این کتاب بی‌نظیر هستید، می‌توانید هم اکنون آن را به سبد خرید خود بیفزایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب عشق سالهای وبا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *