چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند

کتاب چرا آدمهای خوب کارهای بد می کنند

توضیحات کوتاه

قیمت اصلی تومان126.000 بود.قیمت فعلی تومان84.420 است.

سلامت فیزیکی
تحویل سریع
ارسال با پست و پیک
ضمانت اصل بودن کالا

زمان باقی مانده تا پایان سوپر تخفیف ما

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

معرفی کتاب: کتاب چرا آدمهای خوب کارهای بد می کنند

بدون شک شما هم تا به این لحظه اخبار تکان دهنده ای را از فساد های مالی یا رسوایی اخلاقی چهره هایی شنیده اید که کسی تصور آن را نمی کرد. یا حتی ممکن است در اطراف تان هم چنین رفتار های غیر قابل پیش بینی را دیده باشید. متاسفانه بیشتر ما چنین دوگانگی را در وجود خود داریم که به عنوان انگیزه پنهان بسیاری از تصمیم گیری های ما شناخته می شود. با این حال بخش زیادی از مردم در این رابطه اطلاعات کافی ندارند. کتاب چرا آدمهای خوب کارهای بد میکنند ، اثری است که می تواند به خوبی و این موضوع را شرح دهد. در واقع اثر مذکور به بررسی جنبه های مختلفی از روان ما پرداخته که به صورت ناخودآگاه منشا بسیاری از تصمیم های ما است. ما در ادامه سعی داریم تا بهتر آن را معرفی کنیم. لذا اگر به دنبال قیمت یا خرید کتاب چرا آدمهای خوب کارهای بد می کنند هستید، حتما ما را تا نتها همراهی فرمایید.

خرید کتاب چرا آدمهای خوب کارهای بد می کنند

دبی فورد را می توان به عنوان بهترین استاد روانشناسی در سال 2001 دانست که به واسطه تلاش های بی نظیر و آثار متعددش توانست به این عنوان برسد. او بر این باور است که روان همگی انسان ها تحت تاثیر فشار ناشی از جنبه های طرد شده ما از درون است. همین عامل هم باعث شده تا نوعی فشار درونی با خود داشته باشیم که تصمیم گیری های ما را دوگانه می سازد. این دوگانگی در زندگی اغلب انسان ها دیده می شود. به همین جهت است که بیشتر ما تحت تاثیر آن بوده و ناخواسته تصمیم گیری هایمان را بر مبنای آن انجام می دهیم. این رفتار ناشی از ناآگاهی باعث می شود تا ما به سمت و سو های اشتباهی برویم. خرید کتاب چرا آدمهای خوب کارهای بد می کنند همان چیزی است که باعث می شود تا از آن ها آگاهی یافته و دیدگاه خود را در این زمینه بهبود دهیم.

با خواندن کتاب چرا آدمهای خوب کارهای بد می کنند ، چه چیزی به دست می آورید؟

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که گاها تصمیم گیری هایی را انجام داده اید که بر خلاف جلوه ارائه شده تان به عموم مردم بوده است. یا حتی ممکن است بازیگران تلویزیونی یا افراد دیگری را مشاهده کرده باشید که اقداماتی بر خلاف تصور عموم انجام داده اند. این موضوع گواه اصلی بر همین رفتار دوگانه است که دبی فورد در کتاب خود می گوید. او بیان می کند که تمام ما به صورت ناخودآگاه این دیوانگی را با خود حمل می کنیم. اما متاسفانه اکثریت مردم در این رابطه آگاهی لازم را ندارند. کتاب چرا آدمهای خوب کارهای بد می کنند، به شما کمک می کند تا این موضوع را به خوبی درک کرده و بتوانید در مورد آن تصمیم گیری های لازم را داشته باشید. از طرفی می توانید به وسیله آن ، به صورت موثر مانع از تصمیم گیری های ناشی از آن شوید. چنین عاملی در بهبود شرایط شما نقش موثر خواهد داشت. چنین مولفه ای هم سبب شده تا تقاضای فراوانی جهت خرید آنلاین کتاب چرا آدمهای خوب کارهای بد می کنند ایجاد شود.

قیمت کتاب چرا آدمهای خوب کارهای بد می کنند

مزایا و البته نقاط قوت اثر فعلی باعث شده تا بسیاری از افراد در پی آن باشند. با این حال در طول این پروسه توجه به کیفیت کتاب و ترجمه روان از مهمترین فاکتورهایی است که باید بدان توجه کرد. از طرفی دیگر قیمت کتاب چرا آدمهای خوب کارهای بد می کنند نیز می تواند در تصمیم گیری افراد نقش داشته باشد. ما در هایپر کتاب سعی کرده ایم تا این اثر را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به کاربران عزیز ارائه دهیم. لذا اگر شما هم تمایل دارید تا ذهنیت دوگانه خود را شناسایی کنید، می توانید اکنون نسبت به سفارش آنلاین کتاب چرا آدمهای خوب کارهای بد می کنند ، اقدام فرمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب چرا آدمهای خوب کارهای بد می کنند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *