21 صفات بایسته یک رهبر

کتاب 21 صفات بایسته یک رهبر

توضیحات کوتاه

تومان158.000

سلامت فیزیکی
تحویل سریع
ارسال با پست و پیک
ضمانت اصل بودن کالا

معرفی کتاب: کتاب 21 صفات بایسته یک رهبر

برای اینکه بتوانیم به یک رهبر موفق تبدیل شوید، بایستی ویژگی‌های خاصی داشته باشید که به شما کمک می‌کند تا نسبت به کارکنان متمایز بوده و قادر به کنترل آنان و البته امورات مربوط به کسب و کار خود باشید. این موضوع همان چیزی است که کتاب صفات بایسته یک رهبر به خوبی آن را زیر ذره بین نقد و بررسی خود قرار داده و سعی کرده تا آنها را به مخاطب خود آموزش دهد. همین عامل هم سبب شده تا اثر مورد نظر نسبت به سایر نمونه‌های هم رده متمایز بوده و به عنوان یک کتاب ایده آل برای مخاطبان شناخته شود. نکات دقیق و نحوه بیان منحصر به فرد همان عاملی است که سبب شده تا میزان تقاضا برای خرید کتاب صفات بایسته یک رهبر افزایش پیدا کرده و به عنوان یکی از نمونه‌های محبوب شناخته شود. ما در ادامه مرور بیشتری بر روی این اثر خواهیم داشت تا بهتر دلایل کارآمدی و ایده‌آل بودن آن را درک کنید.

درباره کتاب صفات بایسته یک رهبر

رهبری و مدیریت را می‌توان یکی از حساس‌ترین اقدامات برای مدیریت یک کسب و کار یا فرایند خاص دانست که باعث می‌شود تا به قله‌های موفق یا اعماق سقوط کشانده شود به همین جهت است که بیشتر بیزینس‌های بزرگ، تاکید زیادی بر روی مدیریت و رهبری خود دارند. جان سی ماکسول را می‌توان یکی از شاخص‌ترین مربیان این حوزه دانست که باور دارد بخش قابل توجهی از موفقیت رهبران، به ویژگی‌های درونی‌شان باز می‌گردد. این ویژگی‌ها اکتسابی بوده و می‌توان به خوبی آنها را نهادینه و پرورش داد این ویژگی‌ها و البته عمق آنان در وجود افراد همان چیزی است که تفاوت یک رهبر موفق با مدیر میان رده را به خوبی نشان می‌دهد. آقای ماکسون سعی کرده تا در کتاب صفات بایسته یک رهبر، به خوبی این موارد را نشان داده و اهمیت هر کدام را هم ذکر کند. افزون بر این موارد نویسنده می‌کوشد تا به مخاطب خود نشان دهد که چگونه این صفات را در خود نهادینه کرده و بتواند بر مبنای آنان به موفقیت چشمگیر برسد. چنین عاملی باعث شده تا بخش قابل توجهی از افراد به دنبال خرید کتاب صفات بایسته یک رهبر باشند.

چرا کتاب صفات بایسته یک رهبر محبوب است؟

اثر حاضر بر خلاف بیشتر نمونه‌های موجود در این حیطه، صرفاً بیان جزئیات و بررسی مفاهیم نیست؛ بلکه می‌کوشد تا با استفاده از دستورالعمل‌های خاص و البته راهکارهای دقیق، به مخاطبان خود آموزش دهد که چگونه مفاهیم ویژه و ارزشمند را در وجودشان نهادینه کرده و به وسیله آن خود را به قله‌های موفقیت برسانند. نویسنده تلاش کرده تا با بیانی شیوا به مخاطب خود نشان دهد که چگونه هر ویژگی می‌تواند تاثیر مستقیمی بر روی این فرایند داشته و در نهایت به موفقیت بیشتر شما کمک کند. افزون بر این موارد، او راهکارهایی را ارائه می‌دهد که قابلیت اجرایی شدن داشته و بیشتر آنها برگرفته از تجربه و اقداماتی است که خود وی در فرایند کوچ های شخصی انجام داده است. ترکیب کلی این موارد در کنار همدیگر باعث شده تا کتاب صفات بایسته یک رهبر بتواند به عنوان گزینه منحصر به فرد برای افزایش مهارت‌های فردی و دانش در این حیطه شناخته شود.

قیمت کتاب صفات بایسته یک رهبر

لحن بیان منحصر به فرد و البته نتایج بی‌نظیری که از مطالعه این کتاب به دست آمده، باعث شده تا افراد فراوانی به دنبال خرید کتاب صفات بایسته یک رهبر باشند. اما متاسفانه در کشور ما نسخه‌های متعددی از آن وجود دارد که از لحاظ قیمت، کیفیت چاپ، ترجمه و موارد دیگر با همدیگر تفاوت شاخصی دارند. ما در گروه هایپر کتاب سعی کرده‌ایم تا قیمت کتاب صفات بایسته یک رهبر را در بهترین محدوده ممکن قرار داده و بدین ترتیب پروسه انتخابات و تصمیم گیری را برایتان ساده‌تر کنیم. لذا اگر در پی این کتاب منحصر به فرد هستید، می‌توانید هم اکنون آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب 21 صفات بایسته یک رهبر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *