کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد

کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد

توضیحات کوتاه

قیمت اصلی تومان230.000 بود.قیمت فعلی تومان154.100 است.

سلامت فیزیکی
تحویل سریع
ارسال با پست و پیک
ضمانت اصل بودن کالا

زمان باقی مانده تا پایان سوپر تخفیف ما

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

معرفی کتاب: کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد

خواندن رمان‌های عاشقانه همواره برای اکثریت افراد جامعه جذابیت فراوانی داشته است. با این حال زمانی که این داستان‌ها با افسانه‌های محلی و حکایت‌های جهان خیالی و فانتزی درآمیزد، جذابیت آن به مراتب بیشتر خواهد بود. کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد، یکی از بهترین و جذاب‌ترین آثاری است که توانسته این موارد را با همدیگر ترکیب کرده و خود را به عنوان یکی از فروش‌ترین رمان‌های عاشقانه سال ۲۰۲۲ معرفی کند.

چنین فاکتوری هم باعث شده تا بخش قابل توجهی از افراد به دنبال خرید کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد ، باشند. اما در این میان کم نیستند مردمانی که هنوز آگاهی شان در رابطه با آن محدود بوده و دلیل این حجم از طرفدار را نمی‌دانند.

ما در ادامه این مقاله می‌کوشیم تا مرور کاملی بر روی آن داشته و جنبه‌های مختلفش را خدمت شما عزیزان بیان کنیم. لذا اگر به دنبال یک اثر ناب و منحصر به فرد هستید، حتماً ما را تا انتها همراهی فرمایید.

خرید کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد

افسانه‌های محلی مردمان مختلف جهان، همواره مملو از جذابیت و احساس منحصر به فرد برای سایرین بوده است. در کتاب حاضر، نویسنده به سراغ یکی از افسانه‌ها و اسطوره‌های مردم محلی کره رفته است. بر مبنای این افسانه، هرگاه طوفانی سهمگین در می‌گیرد، به این معناست که خدای دریا به دنبال عروس خود بوده و با انداختن یک دختر در دریا، می‌توان او را به آرامش رساند.

به همین جهت است که مردمان محلی در سواحل کره، همواره با دیدن طوفان‌های سهمگین، دختری را به آب می‌انداختند. به این امید که او عروس دریا بوده و بتواند خشم خداوندگار دریا را فروکش کند. اکسی اوه نویسنده این داستان، توانسته به خوبی چنین اسطوره و فلسفه‌ای را با یک داستان عاشقانه و منحصر به فرد درآمیزد که هر مخاطبی را میخکوب کرده و با خود همراهی می‌کند. به نحوی که بر مبنا نظر برخی از نشریه‌ها، اثر حاضر به عنوان بهترین کتاب سال معرفی شده است.

خلاصه کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد

در خلاصه کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد ، ماجرای دختر زیباروی یک روستای ساحلی بیان می‌شود که به عنوان زیباترین دختر آن ناحیه شناخته می‌شود. اما با شدت گرفتن طوفان دریا، بسیاری از محلی‌ها بر این باورند که او به عنوان عروس دریا قلمداد شده و اگر او را قربانی کرده و به دریا بیندازند، خشم خدای دریا فروکش کرده و از شر طوفان نجات پیدا می‌کنند.

اما “جون” پسری است که عاشق این دختر بوده و در رابطه با این اتفاق بسیار نگران است. به همین جهت تصمیم دارد تا به دنبالش وارد دریای طوفانی بشود. اما “مینا” ، خواهر جون بوده و از این تصمیم برادرش طلاع دارد. به همین جهت تصمیم می‌گیرد تا به جای معشوقه او خود را در دریا انداخته و مانع از به خطر افتادن برادرش شود. این فداکاری‌ها و ماجراهای مختلفی که برای آنها ایجاد می‌شود، باعث شده تا بطن داستان بسیار زیبا و لذت بخش باشد.

اما این موضوع زمانی زیباتر خواهد شد که داستان با شخصیت‌های اسطوره‌ای و جهانی خیالی و جادویی ترکیب شود. چنین عاملی باعث می‌شود تا زیبایی و گیرایی اثر به بالاترین حد ممکن برسد. به همین جهت است که روز به روز متقاضیان بیشتری در پی خرید کتاب دختری به اعماق دریا افتاد هستند.

نظرات کتاب دختری که در اعماق دریا افتاد

نظرات سایرین در فرایند انتخاب یک کتاب می‌تواند تاثیرات مثبتی را بر روی تصمیم افراد داشته باشد. به همین جهت است که بخش قابل توجهی از کاربران به دنبال نظرات کتاب دختری که در اعماق دریا افتاد هستند. قبل از اینکه بخواهیم به این نظرات بپردازیم، بهتر است ابتدا گوشه‌ای از جوایز و افتخارات اثر حاضر را بدانید. شکی نیست که این موضوع می‌تواند دلایل محبوبیت را بیشتر برایتان مشخص سازد.

پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز پرفروش‌ترین کتاب ای. بی. ای. پرفروش‌ترین اثر هفته‌نامه‌ی ناشران بهترین کتاب ان. پی. آر در سال 2022 بهترین کتاب از دیدگاه ایندیگو در سال 2022 بهترین کتاب از سوی کتابخانه‌ی عمومی نیویورک در سال 2022 بهترین کتاب بازفید در سال 2022 نامزد جایزه‌ی گودریدز برای داستان‌های علمی – تخیلی نوجوانان در سال 2022

همچنین در ادامه برخی از نظرات کتاب دختری که در اعماق دریا افتاد توسط چند تن از نویسندگان مطرح را خدمت شما بیان می‌کنیم تا تصمیم گیری‌های ایده‌آل‌تری داشته باشید.

داستانی هوشمندانه، خلاقانه و بسیار زیبا، از فداکاری، عشق و سرنوشت. کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد، یک ماجراجویی نفس‌گیر، عاشقانه و یک فانتزی کاملاً مسحور کننده است. (استفنی گاربر، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

یک شاهکار خیره‌کننده از داستان‌سرایی؛ اثری به‌شدت خواندنی و بی‌نظیر! (کالین بایرون، نویسنده‌ی پرفروش)

داستانی مملو از عشق؛ این کتاب شما را به سفری جذاب در قلمرویی جادویی خواهد برد. (کلویی گونگ، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز )

کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد برای چه سنی مناسب است؟

رده سنی همواره یکی از مباحث مهم برای بیشتر افراد در حین خرید کتاب‌های عاشقانه قلمداد می‌شود. به نحوی که اکثر آنها تمایل دارند بدانند کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد، برای چه سنی مناسب است. در این رابطه باید عنوان کنیم که مخاطب اصلی این اثر، جوانان و نوجوانان قلمداد می‌شود.

با این حال سبک نگارش اثر پیچیدگی‌های خاص خود را داشته و همین مورد باعث شده تا برای افراد بالای ۱۳ سال گزینه ایده‌آل‌تری باشد. اما در حالت کلی تمامی خوانندگانی که علاقمند به کتاب‌های عاشقانه، ماجراجویی، فانتزی و موارد مشابه هستند، یک گزینه ایده‌آل خواهد بود.

قیمت کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد

اگرچه مدت زمان اندکی از انتشار این اثر می‌گذرد، اما نسخه‌های مختلفی از آن در بازار کشورمان ارائه شده است. برخی از نسخه‌ها عملاً کیفیت لازم را نداشته و دارای حذفیات مختلفی هستند که از زیبایی داستان می‌کاهد. در کنار آن قیمت‌های بالا هم عامل دیگری است که می‌تواند تجربه تلخی از خرید برای شما ایجاد کند.

ما در گروه هایپر کتاب سعی کرده ایم تا قیمت کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد را در مناسب‌ترین محدوده ممکن جای دهیم. در کنار آن نسخه کامل را با کیفیت بی‌نظیری چاپ کرده و خدمت شما عزیزان عرضه می‌کنیم. لذا اگر به دنبال خرید کتاب دختری که در دریا افتاد هستید، می‌توانید هم اکنون آن را از فروشگاه ما تهیه فرمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *