کتاب دختری که رهایش مردی

کتاب دختری که رهایش کردی

توضیحات کوتاه

قیمت اصلی تومان398.000 بود.قیمت فعلی تومان266.660 است.

سلامت فیزیکی
تحویل سریع
ارسال با پست و پیک
ضمانت اصل بودن کالا

زمان باقی مانده تا پایان سوپر تخفیف ما

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

معرفی کتاب: کتاب دختری که رهایش کردی

ممکن است تاکنون کتاب‌ها و رمان‌های عاشقانه مختلفی را مطالعه کرده باشید. اما کمتر نمونه‌ای را می‌توان یافت که مشابه کتاب دختری که رهایش کردی باشد. این اثر را می‌توان یکی از مطرح‌ترین و البته بهترین آثار معاصر دانست که روایت بسیار منحصر به فردی داشته و می‌تواند مخاطب را درگیر خود سازد. از طرفی دیگر داستان این اثر به حدی جذاب و خارق العاده است که تمامی مخاطبان به سرعت با آن ارتباط برقرار می‌کنند.

چنین عاملی سبب شده تا در طی یک دهه اخیر، تقاضای فراوانی برای خرید کتاب دختری که رهایش کردی ایجاد شود. ما در ادامه می‌کوشیم تا مرور کاملی بر روی این اثر داشته و تمام جنبه‌هایش را خدمت شما عزیزان بیان کنیم. بدون شک این موضوع می‌تواند به شما کمک کند تا بهتر دلیل این محبوبیت را دانسته و این اثر منحصر به فرد را در لیست کتاب‌های امسالتان جای دهید.

خرید کتاب دختری که رهایش کردی

کتاب دختری که رهایش کردی ، در برگیرنده داستانی پرفراز و نشیب از زندگی دو زن در بازه‌های زمانی مختلف است که هر دوی آنان توسط دیگران محکوم شده و بار مسئولیت فراوانی را به دوش می‌کشند. فراز و نشیب‌های زندگی آنان در نبود شوهرهایشان باعث می‌شود تا به خوبی رنج تحمیل شده به آنان را لمس کرده و بهتر قدرت زنان را درک کنید.

زیبایی منحصر به فرد و جذابیت ایده آل این اثر موجب شد تا بعد از انتشارش در سال ۲۰۱۲ ، نامزد بهترین رمان سال شود. از طرفی دیگر نویسنده آن یعنی جوجو مویز جز معدود افرادی است که توانسته برای دو بار پیاپی، به عنوان برترین نویسنده در حوزه رمان‌های عاشقانه شناخته شود. آثار او به خوبی مخاطب را درگیر کرده و اجازه می‌دهد تا با وی همراه شوند.

این عامل همان چیزی است که دیدگاه افراد را تغییر داده و بر روی ذهنیت او اثر می‌گذارد. به همین جهت است که سالانه متقاضیان بیشتری هم برای آثار او و به ویژه خرید کتاب دختری که رهایش کردی ایجاد می‌شود.

خلاصه کتاب دختری که رهایش کردی

اثر حاضر حول محور زندگی دو زن با اختلاف زمانی ۱۰۰ سال روایت می‌شود. بخش اول مربوط به زندگی زنی به نام سوفی است که در زمان جنگ جهانی اول و اشغال فرانسه توسط آلمانی‌ها روایت می‌شود. سوفی ناچار است در نبود شوهرش، از خانواده و فرزندانش محافظت کند.

با این حال آلمانی‌ها هتلشان را تسخیر کرده و سوفی به همراه خواهرش مجبور است هر روز برای آلمانی‌ها غذا بپزد. در این میان فرمانده آلمانی‌ها شیفته پرتره‌ای از سوفی شده که توسط همسرش نقاشی شده است.

بخش دوم داستان روایتگر زندگی زنی به نام لیو است که صد سال بعد در آلمان زندگی کرده و پرتره‌ای از سوفی را در خانه‌اش آویزان کرده است. این پرتره به عنوان هدیه عروسی لیو قلمداد می‌شود که همسرش قبل از مرگ ناگهانی خود آن را به قیمت اندکی خریداری کرده و به لیو داده است. با این حال بعد از مشخص شدن ارزش واقعی این اثر، ماجراهای مختلفی پیرامون آن به وجود می‌آید که داستان را جذاب‌تر می‌کند.

این حکایت زیبا در کنار پیشبرد موازی و البته لحن منحصر به فرد آن باعث شده تا مورد توجه تعداد زیادی از مخاطبان قرار گیرد. به همین جهت است که طی این سال‌ها، افراد زیادی به دنبال خرید اینترنتی کتاب دختری که رهایش کردی ، بوده‌اند.

قیمت کتاب دختری که رهایش کردی

قیمت همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین شاخصه‌ها در هنگام خرید کتاب شناخته می‌شود. این موضوع در رابطه با خرید کتاب دختری که رهایش کردی هم صدق خواهد کرد. با این حال باید عنوان کنیم که شما می‌بایست در طول این پروسه به کیفیت چاپ، شیوایی ترجمه، نداشتن حذفیات و موارد مشابه دیگر هم توجه کافی داشته باشید.

بدون شک این موضوع می‌تواند تجربه شما از خرید را بهبود داده و اثرگذاری بیشتری را ایجاد کند. ما در هایپر کتاب به دنبال خلق همین تجربه منحصر به فرد هستیم. به همین جهت بوده که قیمت کتاب دختری که رهایش کردی را در بهترین محدوده ممکن قرار داده و همراه آن بیشترین کیفیت را هم اعمال کرده ایم. این عامل باعث شده تا شما بتوانید به سادگی خرید خود را انجام دهید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب دختری که رهایش کردی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *