کتاب سپید دندان

کتاب سپید دندان (دو زبانه)

توضیحات کوتاه

قیمت اصلی تومان120.000 بود.قیمت فعلی تومان80.400 است.

سلامت فیزیکی
تحویل سریع
ارسال با پست و پیک
ضمانت اصل بودن کالا

معرفی کتاب: کتاب سپید دندان (دو زبانه)

کتاب سپید دندان را می‌توان یکی از مطرح‌ترین و جذاب‌ترین رمان‌هایی دانست که در عصر خود طرفداران فراوانی به دست آورد و هنوز هم متقاضیان زیادی دارد. این اثر در چهارچوب یک داستان جذاب می‌کوشد تا مفاهیم والای انسانی را آموزش دهد. همین عامل هم آن را منحصر به فردتر ساخته است. ما در ادامه مرور بیشتری بر روی این اثر داریم. لذا اگر به دنبال خرید کتاب سپید دندان هستید، حتماً ما را تا انتها همراهی فرمایید.

خرید کتاب سپید دندان دو زبانه

کتاب سپید دندان را می‌توان یکی از شاخص‌ترین آثار جک لندن دانست که توانست موفقیت بی‌نظیری به دست آورد. این کتاب که در سال ۱۹۰۶ منتشر شد، سعی داشت تا بسیاری از مفاهیم منحصر به فرد انسانی را در چهارچوب داستانی با محوریت حیوان و انسان بیان کند. خود داستان در رابطه با یک سگ است که اتفاقات مختلفی برای او پیش می‌آید. اتفاقاتی که می‌تواند توحش انسان و طبیعت را در کنار صلح و دوستی نشان دهد. همین عامل هم کتاب را منحصر به فرد کرده و باعث می‌شود تا خواننده مجذوب آن شود. البته نویسنده هم سعی کرده تا رویدادها و اتفاقات مختلفی را در بطن داستان جای دهد که کدام از آنها به نحوی شما را غافلگیر کرده و باعث می‌شود تا مجذوب این اثر بشوید. ما در فروشگاه خود نسخه دو زبانه کتاب سپید دندان را خدمت شما ارائه داده‌ایم که نه تنها می‌تواند شما را مجذوب ماجرای زیبای خود کند؛ بلکه به تقویت مهارت شما در یادگیری زبان انگلیسی هم کمک خواهد کرد. به نحوی که بسیاری از اساتید آن را برای تسلط بیشتر بر این زبان ارائه می‌دهند. چرا که رمان به قدری جذاب است که شما را وادار می‌کند تا آن را مطالعه کرده و همین انگیزه هم به بهبود مهارتها در زبان انگلیسی کمک خواهد کرد.

خلاصه کتاب سپید دندان

کتاب حاضر حول محور سگی به نام سپید دندان پیش می‌رود که تقریباً نیمه گرگ و نیمه سگ است. او تنها بازمانده از خانواده اش می‌باشد که خیلی زود خود را با شرایط پرتنش شمال وفق داده است. یعنی یا کشته شو یا کشته می‌شوی. اما او هیچگاه خود را برای یک صاحب سنگدل آماده نکرده بود. این صاحب او را به یک قاتل سنگدل بدل می‌کند. اما در نهایت توسط یک مهندس خریداری شده و آنگاه است که معنای صلح و دوستی با انسان‌ها را درک می‌کند. جذابیت داستان این اثر و البته نگاه منحصر به فردی که از دید حیوانات به دست می‌آورید، می‌تواند تاثیر شگرفی بر ذهنیت شما داشته باشد.

قیمت کتاب سپید دندان

از آنجایی که بیش از ۱۰۰ سال از انتشار کتاب سپید دندان می‌گذرد، لذا نسخه‌های متنوعی هم از آن در کشور ما عرضه شده است. در حال حاضر بیش از ۱۴ نسخه مختلف از کتاب سپید دندان در بازار ایران وجود دارد که هر کدام از آنها ترجمه متفاوتی داشته و توسط ناشرین مختلفی عرضه شده اند. متاسفانه برخی از این نسخه‌ها کیفیت پایینی از لحاظ چاپ، ترجمه و صحافی دارند. گروهی دیگر هم قیمت‌های نسبتا بالایی دارند که با شرایط بیشتر متقاضیان همخوانی ندارد. ما در مجموعه هایپر کتاب سعی کرده‌ایم تا قیمت کتاب سپید دندان دو زبانه را در بهترین محدوده ممکن قرار دهیم. از طرفی دیگر ایده‌آل‌ترین کیفیت چاپ و ترجمه را هم به مخاطبان خود عرضه کرده ایم. لذا اگر شما هم به دنبال خرید کتاب سپید دندان هستید، می‌توانید هم اکنون آن را از فروشگاه ما تهیه فرمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب سپید دندان (دو زبانه)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *